گوهر ناب
خانه / ست فیروزه / ارائه انواع ست فیروزه دخترانه

ارائه انواع ست فیروزه دخترانه

هر دختر خانمی نیاز به جواهراتی دارد که بتواند آن را بپوشد و زیبایی خود را دوچندان کند و در واقع زیباترین لباس ها بدون استفاده از جواهرات زیبایی خود را از دست می دهد؛ یکی از جواهرات و ست های پرطرفدار در بین دختر خانم ها، ست فیروزه دخترانه است که انواع مختلفی دارد و برای اینکه دستتان باز باشد باید از فروشگاهی که ارائه آن را انجام می دهند بهره ببرید.

ارائه انواع ست فیروزه دخترانه

آشنایی با انواع مدل ست فیروزه

آشنایی با انواع مدل ست فیروزه از قدیم الایام تا به الان سنگ فیروزه به عنوان سنگ های قیمتی به شمار می آید که برای ساخت انواع جواهرات استفاده می کردند و برای ساخت جواهرات برای خانم ها و آقایان بهره می برند و همچنین وقتی به بازار می روید حتی در این زمانی که انواع و اقسام جواهرات جدید به وجود آمده باز هم در هر ویترینی حداقل یک ست از فیروزه را خواهید دید و این نشان دهنده پرطرفدار بودن و محبوب بودن فیروزه است که با گذشت سال ها هنوز جایگاه خود را دارد.

برای ساخت انواع جواهرات فیروزه ای، اولین چیزی که لازم است سنگ فیروزه می باشد که این سنگ از جمله سنگ های گران قیمت و صدالبته انرژی بخش و برای درمان بیماری ها نیز از آن بهره می گیرند؛ یعنی علاوه بر اینکه از زیبایی آن استفاده می کنید به عنوان انرژی دهنده و کاهش استرس و خستگی در افراد نیز کمک می کند.

از جمله جواهرات فیروزه اصل که می توان دختر خانم ها استفاده کنند می توان به این موارد اشاره کرد:

  • ست کامل فیروزه
  • نیم ست فیروزه
  • انگشتر
  • گردنبند
  • گوشواره

در نوع ست کامل فیروزه که شامل تمام تکه ها می باشد و انگشتر و دستبند و گردنبند و گوشواره به صورت کامل قرار گرفته است و در نوع نیم ست آن شامل انگشتر و گوشواره دستبند باشد و یا اینکه به صورت جداگانه هر کدام را تهیه کنید و همه آن ها زیبایی خاص و خیره کننده ای دارد.

توزیع عمده ست فیروزه دخترانه

توزیع عمده ست فیروزه دخترانه یکی از بهترین ست فیروزه تعلق دارد به جواهرات فیروزه نیشابور که نیشابور حرف اول را در تولید فیروزه را می زند و فیروزه اصل را برای ساخت انواع نگین برای جواهرات به کارخانجات تولیدی می سپارند و بعد از تراشکاری روانه بازار می گردد.

برای تهیه ست فیروزه دخترانه با توجه به اینکه نوع تقلبی آن در بازار به شدت زیاد شده و نحوه تشخیص دادن اصل از تقلبی بودن آن نیاز به مهارت است؛ بنابراین بهترین کار این است که از بهترین مراکز معتبر به خرید آن بپردازید.

توزیع عمده ست فیروزه دخترانه با بهترین قیمت و از نوع اصل آن هم اکنون در این فروشگاه انجام می گیرد و شما به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات ست کامل فیروزه به روسیه

ست کامل فیروزه یکی از محصولاتی است علاوه بر این که در ایران طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید