گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه نیشابوری / انگشتر فیروزه زنانه اصل نیشابور

انگشتر فیروزه زنانه اصل نیشابور

انگشتر های فیروزه نیشابور با توجه به اصل بودن، در انواع مدل های زنانه و مردانه قابل ساخت هستند که در این زمینه ارائه سفارشات عمده می تواند درصد تخفیف هایی را به همراه آورد.
یکی از انواع زیورآلات پر کاربرد زنانه، مربوط به انواع انگشترهای نقره و طلا می باشد که در ساخت آن ها، شاهد این مسئله هستیم که از انواع سنگ های معدنی پرخاصیت از جمله فیروزه استفاده می شود و در این زمینه نیز انگشترهای فیروزه نیشابور به عنوان جذاب و پر فروش ترین انگشترهای موجود در بازار محسوب می شود.
تنوع رنگ ارائه شده در خصوص انگشترهای فیروزه بسیار گسترده می باشد و این مسئله می تواند به عوامل متعددی از جمله وجود ناخالصی ها در سنگ های فیروزه باشد به گونه ای که بسته به مقدار مس موجود در سنگ های فیروزه، شاهد آن هستیم که رنگ آبی آن بیشتر می شود و مواد معدنی کروم و یا وانادیوم هم به عنوان ماده ای می باشد که منجر به ایجاد رنگ سبز در سنگ های فیروزه خواهد شد.
تراش ایجاد شده در سنگ های فیروزه نیشابور به عنوان یکی از ویژگی هایی می باشد که در ساخت انگشترهای زنانه و مردانه می تواند به ایجاد زیبایی هر چه بیشتر آن ها کمک نماید.

انگشتر فیروزه

رکاب انگشتر فیروزه زنانه

علاوه بر سنگ های مورد استفاده در ساخت انگشترهای طلا و نقره زنانه، شاهد این مسئله هستیم که رکاب انگشتر هم به عنوان یکی از دیگر ویژگی هایی می باشد که می تواند برروی انتخاب مشتریان تاثیر گذار باشد.
در حال حاضر با ساخت جدیدترین مدل انگشترهای شیک فیروزه برای مصارف زنانه و یا مردانه، شاهد این مسئله هستیم که موقعیت فروش عمده آن ها نیز فراهم می باشد تا فروشگاه های زیور آلات در جهت خرید خود بتوانند ضمن خرید از انگشترهای فیروزه اصل، به قیمت های مناسب نیز دسترسی داشته باشند.
منبع: فروشگاه زیورآلات ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

توزیع کنندگان انگشتر فیروزه نیشابور

انگشتر فیروزه نیشابور با تمام زیبایی های که دارد طرفداران زیادی را از ان خود …

دیدگاهتان را بنویسید