گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه مصری / انگشتر فیروزه مصری مرغوب مردانه

انگشتر فیروزه مصری مرغوب مردانه

انگشتر های فیروزه مصری از مرغوب ترین کارهای مردانه می باشد که در حال حاضر با جدیدترین رکاب ها برای فروش عمده ارائه می شوند.
یکی از انگشترهای فاخر مردانه مربوط به انگشترهای فیروزه مصری می باشد که به نوبه خود از ظاهر و جذابیت های ویژه ای برخوردار بوده و در عین حال این امکان نیز وجود دارد که بتوان برروی این انگشتر مصری اعلا، اقدام به حکاکی های مختلفی نمود.
انگشتر فیروزه اصل از فواید درمانی و اثرات مثبت بی شماری برخوردار می باشد که این مزیت به دلیل معدنی بودن این سنگ ها اتفاق می افتد و از طرفی با دارا بودن ظاهر زیبا نیز به عنوان یکی از کاربردی ترین زیور آلات به حساب می آید.
در حال حاضر طراحی و ساخت رکاب انگشتر نقره و طلا برای انگشترهای فیروزه شاهد این مسئله هستیم که جدیدترین و پر فروش ترین کارها در حال ارائه به بازار می باشند و از همین رو فروش عمده این انگشترها نیز به صورت مستقیم می تواند یک زمینه همکاری مناسب برای بهره مندی از بیشترین حاشیه سود را به همراه آورد.

انگشتره فیروزه

انگشتر فیروزه نیشابور مردانه

انگشترهای نیشابور از جمله اصل ترین فیروزه هایی می باشد که در نمونه انگشترهای مردانه و زنانه می توان به تامین آن ها اقدام نمود و در حال حاضر این انگشترهای مردانه شیک و مجلسی با رکاب های فاخر و لوکس در وزن های مختلفی قابل فروش به مشتریان خواهد بود که جذاب ترین مدل های روز را می توانید برای خرید خود انتخاب نمایید.
این انگشترها بر اساس جدیدترین ایده های روز هنرمندان طراحی شده اند که از همین رو موقعیت ارائه سفارشات بر اساس مدل های مورد نظر شما نیز وجود دارد.
منبع: فروشگاه زیورآلات ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات انگشتر فیروزه

بازار انگشتر فیروزه مصری درجه یک

آیا در بازار انگشتر فیروزه می توان معروفترین مدل ها مانند مصری را با کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید