گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه نقره / انگشتر فیروزه نقره پسرانه اصل

انگشتر فیروزه نقره پسرانه اصل

اصل بودن انگشتر های فیروزه پسرانه که با رکاب نقره ساخته شده اند را چگونه برای خرید عمده می توان تشخیص داد؟
در طراحی و ساخت انگشترهای فیروزه، شاهد این مسئله هستیم که به منظور کاهش قیمت های خرید آن، از سنگ های فیروزه بدل نیز استفاده می شود و در نتیجه خواص و فوایدی را باید نمی توان کسب نمود. اما نکته قابل توجهی که وجود دارد مربوط به این مسئله است که گاها این انگشترهای فیروزه تقلبی را به جای انگشترهای اصل فروخته و از همین رو آگاهی از روش های تشخیص انگشتر فیروزه اصل می تواند مهم ترین نکته ای باشد که برای تجارت در این حوزه باید به آن توجه نمود.
سنگ های فیروزه بر اساس موقعیت های مکانی استخراج شده می توانند دارای ویژگی های مختلفی باشند که مهم ترین ویژگی نشان دهنده اصل و طبیعی بودن آن ها برای ساخت انگشتر نقره و طلا و … مربوط به داشتن رگه های ناخالصی در پشت آن ها می باشد و این یکی از سریع ترین و ساده ترین روش های شناسایی سنگ فیروزه اصل خواهد بود.


خرید انواع انگشتر فیروزه
در ساخت انگشتر های فیروزه نقره، این امکان وجود دارد بسته به گروه های سنی و جنسی که قصد استفاده از آن را دارند، انواع مدل ها و جنس های مختلف را پیاده سازی نمود.
فروشگاه های زیورآلات نیز به عنوان یکی از اصلی ترین مراکزی هستند که می توانند از فرصت خرید انگشتر پسرانه فیروزه استفاده نمایند چرا که جدیدترین مدل ها در کنار مزیت هایی همچون قیمت های دست اول در اختیار مشتریان قرار گرفته است و از همین رو می توانید به عنوان یک تجارت پرسود به این عرصه نگاه نمایید.
منبع: فروشگاه زیورآلات ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

انگشتر فیروزه رکاب شاکری

تولید کننده بهترین انگشتر فیروزه رکاب شاکری نقره

در ایران شرکت های تولید کننده بهترین انگشتر فیروزه رکاب شاکری را می توان دید. …

دیدگاهتان را بنویسید