گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه نیشابوری / انگشتر فیروزه نیشابوری اصل مردانه

انگشتر فیروزه نیشابوری اصل مردانه

انگشتر های فیروزه مردانه از سنگ های اصل نیشابوری در صورتی که ساخته شوند می توانند بیشترین فواید را به همراه آورند. با توجه به نیاز اکثر فروشگاه ها به خرید عمده، بهترین مسیر همکاری کدام است؟
در کشور ایران، نیشابور به عنوان یکی از اصلی ترین شهرهای شناخته شده در مسیر برداشت سنگ های معدنی فیروزه می باشد که بسته به ترکیبات معدنی موجود در این سنگ های فیروزه، شاهد این مسئله هستیم که انواع سنگ های آبی، سبز، شجری و عجمی با ویژگی های ظاهری به همراه خواص مختلف تولید می شوند.
یکی از کارایی های قابل بیان در خصوص سنگ های فیروزه، مربوط به امکان ساخت انواع مدل انگشترهای نقره می باشد که در نمونه انگشترهای مردانه و زنانه قابل طراحی و تولید خواهند بود.
از دیگر ویژگی ها و شاخصه هایی که در خصوص انگشترهای فیروزه قابل پیاده سازی می باشد مربوط به تولید رکاب انگشترهای دست ساز و ماشینی می باشد و هر کدام به نوبه خود می تواند مزیتی را به همراه آورد.

انگشتر فیروزه نقره

ساخت انگشتر فیروزه نقره

در طراحی و ساخت جدیدترین مدل انگشترهای مردانه شاهد این مسئله هستیم که نقره به عنوان یکی از کاربردی ترین آلیاژهای به کار رفته خواهد بود که می تواند برای ساخت یک رکاب انگشتر دست ساز از جمله به صورت سیاه قلم، مورد استفاده قرار گیرد.
با استفاده از بهترین سنگ های فیروزه اصل نیشابور به همراه رکاب انگشترهای نقره مردانه، شاهد تولید جدیدترین انگشترها هستیم که فروشگاه های عرضه کننده زیور آلات در مسیر خرید خود می توانند از طریق این مرکز، اقدام به ارائه سفارشات خود نمایند.
ساخت این انگشترهای دست ساز نقره به گونه ای است که از ظرافت های مخصوص به خود برخوردار است و این مسئله در افزایش زیبایی و خاص بودن آن ها تاثیر می گذارد و می توانید با انتخاب این انگشترهای فیروزه در مسیر خرید آن ها نیز اقدام نمایید.
منبع: فروشگاه زیورآلات ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

توزیع کنندگان انگشتر فیروزه نیشابور

انگشتر فیروزه نیشابور با تمام زیبایی های که دارد طرفداران زیادی را از ان خود …

دیدگاهتان را بنویسید