گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه شجر / انگشتر فیروزه نیشابور شجر مردانه

انگشتر فیروزه نیشابور شجر مردانه

فیروزه شجر نیشابور از بهترین سنگ های قابل استفاده در ساخت انگشترهای مردانه می باشد که در این زمینه با طراحی جدیدترین مدل ها، شاهد ایجاد شرایط فروش رقابتی نیز هستیم.
یکی از کاربردی ترین و در عین حال پر فروش ترین انگشترهای مردانه قابل ساخت در کشور ایران، مربوط به انگشترهای فیروزه می باشد که در ساخت آن شاهد ایده پردازی های گوناگونی بوده به شکلی که انواع جدیدترین رکاب های انگشتر در نمونه های نقره و استیل طراحی شده اند.
سنگ فیروزه در معادن نیشابور با بیشترین ظرفیت ها امکان برداشت خواهد داشت و سنگ های شجری از جمله زیباترین نمونه هایی می باشد که می توان در ساخت انگشترهای مردانه اقدام به استفاده از آن ها نمود.
از ویژگی های سنگ فیروزه می توان به دارا بودن رنگ های آبی تا سبز اشاره نمود و این مسئله بستگی به درصد مس، کروم، آهن و دیگر مواد معدنی موجود در آن دارد و در حال حاضر با استخراج زیباترین سنگ های فیروزه، موقعیت های فروش آن ها نیز برای مشتریان به صورت عمده در نمونه های انگشتر زنانه و مردانه و دیگر زیور آلات فراهم شده است.

انگشتر فیروزه اصل

تشخیص انگشتر فیروزه اصل

از اصلی ترین ویژگی هایی که در تشخیص فیروزه مرغوب می توان بیان نمود مربوط به داشتن رنگ آبی آسمانی می باشد و در صورت داشتن رنگ های سبز، شاهد افزایش قیمت آن نیز خواهیم بود.
وجود نقاط سیاه و سفید از اصلی ترین موارد و نکات نشان دهنده تقلبی بودن انگشترهای فیروزه می باشد به گونه ای که این نقاط سفید رنگ توسط افراد عادی قابل تشخیص نبوده و باید از کارشناسان این حوزه برای کسب آگاهی استفاده نمود.
در حال حاضر با طراحی جدیدترین مدل انگشترهای نقره مردانه شاهد این مسئله هستیم که موقعیت های فروش آن نیز برای مشتریان فراهم شده که می توانند از مزیت هایی همچون تنوع کار به همراه قیمت های روز، بهره مند شوند.
منبع: فروشگاه زیورآلات ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش استثنایی انگشتر فیروزه شجری مردانه

انگشتر فیروزه در میان زنان و مردان محبوبیت خاصی دارد. انواع انگشتر درجه یک از …

دیدگاهتان را بنویسید