گوهر ناب
خانه / فیروزه نیشابور / توزیع کنندگان فیروزه نیشابور به صورت عمده

توزیع کنندگان فیروزه نیشابور به صورت عمده

از دیرباز تا کنون سنگ فیروزه مورد علاقه ایرانیان بوده و هست.فیروزه به علت زیبایی چشمگیری که دارد، رنگ چشم نوازی که دارد بسیار مورد علاقه خانم های ایرانی و مردان ایرانی می باشد.ایران خاستگاه اول سنگ فیروزه است ودلربا ترین فیروزه ها در کشور ما و در شهر نیشابور استخراج می شود. بعد از استخراج آن برای تراش به کارگاه ها فرستاده می شود. که کارآمدترین آنها نیز در نیشابور است.فیروزه نیشابور عمده و جزئی به مشتریان ارائه می شود.

توزیع کنندگان <a href=فیروزه نیشابور به صورت عمده” class=”img-responsive aligncenter”>

فواید استفاده از نگین فیروزه

فواید استفاده از نگین فیروزه همانطور که می دانید سنگ فیروزه نیشابور بسیار گرانبها و زیبا است.استفاده از این سنگ بسیار مفید است و در احادیث و روایات ما نیز به داشتن فیروزه سفارش شده است. درادامه به فواید استفاده از نگین فیروزه اشاره می شود.برخی خواص سنگ فیروزه به شرح زیر است:

  • اولین فایده استفاده از فیروزه تقویت چشم و درمان بیماریهای چشمی است که برای درمان این نوع بیماری، سفارش می شود که از فیروزه سرمه تهیه شود و به چشمها زده شود.
  • سنگ فیروزه برای درمان گلو درد و تقویت تارهای صوتی ودرمان بیماری های ریوی و تنفسی خواهد شد‌.
  • از پودر سنگ فیروزه به بیماری که دل درد دارد می خورانند.این کار باعث بهبود دل درد ها می شود.
  • فیروزه باعث تسکین بیماری های روحی می شود و در درمان افسردگی ها موثر است.
  • فیروزه برای درمان برخی بیماری هایی که بر اثر کمبود غذایی در بدن ایجاد می شود موثر است.
  • فیروزه برای ایجاد نشاط و شادی مفید است.
  • فیروزه برای اصلاح گردش خون موثر است.

نگین فیروزه ای نیشابور علاوه برخواصی که گفته شد، خواص معنوی بسیاری نیز دارد.در فرهنگ دینی ما در احادیث و روایات مختلف، داشتن انگشتری با نگین فیروزه به خصوص برای آقایان توصیه شده است.در روایات ما آمده است که پیامبر فرموده : هرکس در روز یک بار به فیروزه نگاه کند،پنج بار،در بهشت برویش باز می شود.

راهنمای تهیه فیروزه نیشابور عمده

راهنمای تهیه فیروزه نیشابور عمده عرضه کنندگان فیروزه، سنگ های فیروزه را استخراج کرده وبرای فروش به مراکز فروش خود می برند.زیبایی چشم نوازی که فیروزه ایران دارد بسیار مورد توجه سایر کشورها است‌. صادرات این محصول بسیار صرفه اقتصادی دارد، کشورهای ترکیه و عراق عمده ترین مقاصد صادراتی فیروزه ایران به خصوص نیشابور هستند. می توان با سرمایه گذاری در این حوضه درآمد و ارز قابل توجهی نصیب خود وکشور کرد.نگین فیروزه ای نیشابوری مورد توجه کشورهای اروپایی نیز واقع شده است. برای تهیه فیرزوه نیشابور به صورت عمده و جزئی بهتراست به مراکز فروش و یا سایت های معتبر مراجعه کرد تا هم از خرید فیروزه با کیفیت و اصل مطمئن باشیم و هم از قیمت آن، زیرا دست واسطه گران و دلالان از این جا کوتاه است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید سنگ فیروزه نیشابور به صورت کیلویی

خرید سنگ فیروزه کیلویی، یکی از بهترین و برترین روش هایی است که تولید کنندگان …

دیدگاهتان را بنویسید