گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه زنانه / خرید انواع انگشتر فیروزه زنانه اصل

خرید انواع انگشتر فیروزه زنانه اصل

انگشتر فیروزه زنانه یک انگشتر زیبا و به خصوص که به دستان شما یک زیبایی خیره کننده ی می دهد. ما در اینجا سعی کرده ایم بهترین انگشتر فیروزه را در طرحی ها منحصر به فرد برای شما عزیزان تهیه کنید تا در میان انگشتان شما بدرخشد.و ما از بهترین سنگ های فیروزه که فیروزه نیشابور است استفاده کرده ایم.

خرید انواع انگشتر فیروزه زنانه اصل

ویژگی های انگشتر فیروزه اصل

ویژگی های انگشتر فیروزه اصل فیروزه یکی از زیباترین وچشم نوازترین سنگ ها است که در انواع مختلفی در دسترس شما قرار گرفته اند. که یکی از آن ها به نوع انگشتر است که حتی ائمه ما نیز در مورد آن سخنانی به میان آورده اند. قبل از آوردن چند نمونه از احادیث برای شما بگویم که سنگ فیروزه سنگی زنده است و تنفس می کند برای همین در جوار مواد شیمیایی کدر و نابود میشود و رنگ زیبای خود را از دست می دهد همچنین انگشتر فیروزه اصل بر رویش ایجاد هیچگونه خطی نمی شود زیرا خودش توانایی خط انداختن بر روی مواردی چون شیشه را دارد و همچین اتفاقی برای خودش نمی افتد و همچنین بهترین انگشتر فیروزه انگشتر فیروزه نیشابور می باشد.

حضرت محمد(ص) و ائمه و امامان ما نیز به یاران و مردم در مورد خواص نگین هایی هر انگشتر و مفید بودن آن حدیث های بسیاری به میان آورده اند. ۱.برای مثال در مورد سنگ فیروزه به مواردی چون فرزند آوری کسانی که صلحب فرزند نمی شوند حدیثی گفته اند و اینکه سنگ فیروزه ترس و رعب را از انسان دور می کند.

اگر از کسی که در کار وصنعت سنگ و جواهر سازی بپرسید قطعا چند نمونه از خواص سنگ فیروزه را برای شما گویا می شود. یکی از خواصی که این سنگ خوش رنگ دارد ۲.بهبود بینایی است زیرا می گویند که اگر چشما نتان را ببندید و سنگ فیروزه را بر روی آن بگذارید باعث تقویت چشم های شما می شود.۳.همچنین این سنگ به چاکرا های انسان نیز ارتباط دارد و داشتن آن در کنار خود به بهتر عمل کردن چاکرا ها کمک می کند.

تناژ رنگی سنگ فیروزه از رنگ آسمان آبی تا سبز آبی متغییر است و اگر رنگش مایل به سبز و آبی کاملا آسمانی باشد یعنی این سنگ کیفیت مناسبی دارد و اصل است. و انگشتر فیروزه به دوصورت رگه دار و ساده موجوداست.

فروش مستقیم انگشتر فیروزه زنانه

فروش مستقیم انگشتر فیروزه زنانه شما برای خرید انگشتر فیروزه شیک برای خود و حتی عزیزانی که برای شما مهم هستند می توانید به صورت مستقیم از ما خرید کنید و خوب است بدانید که ما در زمینه صادرات نیز بسیار مفید واقع شده ایم و به کشور هایی نظیر ترکیه و عراق که کشور های همسایه ما می باشند صادرات داریم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید انگشتر فیروزه زنانه مدرن

در این مرکز خرید انگشتر فیروزه زنانه با مدل های مدرن و شیک امکان پذیر …

دیدگاهتان را بنویسید