گوهر ناب
خانه / تسبیح فیروزه / خرید انواع تسبیح فیروزه اصلی

خرید انواع تسبیح فیروزه اصلی

استفاده از سنگ فیروزه اصل در صنایع مختلفی رواج و رنق دارد. یکی از مهمترین کاربردهای این سنگ، ساخت انواع تسبیح فیروزه اصلی است که در کشور با حجم قابل توجه ای صورت می گیرد. امکان تشخیص این نوع تسبیح کار چندان راحتی نیست که به همین علت قصد بررسی معیارهای کیفی و کمی این محصول را داریم. برای خرید و فروش مستقیم بهترین نوع تسبیح فیروزه اصل با ما همراه باشید.

خرید انواع تسبیح فیروزه اصلی

همه چیز درباره کارایی سنگ فیروزه

همه چیز درباره کارایی سنگ فیروزه سنگ فیروزه یکی از ده ها سنگ های قیمتی در جهان به شمار می رود که حجم قابل توجه ای از نیاز بازار جهانی در کشور ما و از طریق معادن نیشابور تامین می شود. در گذشته از این نوع سنگ تنها در تولید زیورآلاتی مانند انگشترهای مردانه و زنانه استفاده می شد. با توجه به افزایش تکنولوژی و به کارگیری برخی دستگاه ها مانند دستگاه تراش اتوماتیک سنگ های قیمتی، روند تولید و پرداز این نوع سنگ نیز آسان شده است.
این امر در کنار افزایش استخراج سنگ فیروزه از معادن نیشابور گسترش بکارگیری آن در صنایع مختلف تولیدی را به همراه داشته است. برخی از مهمترین کارآیی سنگ فیروزه اصل نیشابور را می توان در موارد زیر بررسی نمود:

  • تزئیین انواع ظروف مسی
  • ساخت تابلوهای فانتزی
  • تهیه انواع زیوآلات طلا و نقره
  • تهیه انواع تسبیح فیروزه ای
  • تزئیین ظروفی مانند قاشق و چنگال

با توجه به تنوع این محصولات، تشخیص سنگ اصلی فیروزه اهمیت زیادی به ویژه برای شرکت های تولیدی و صادر کنندگان دارد. شکل و رنگ سنگ فیروزه، وزن آن و همچنین مقاومت آن در برابر برخی مواد شیمیایی از جمله فاکتورهای تضمین کننده کیفیت آن هستند.

فروش مستقیم تسبیح فیروزه اصلی

فروش مستقیم تسبیح فیروزه اصلی همانطور که اشاره شد در صنعت تولید تسبیح استفاده از سنگ فیروزه آبی رنگ بسیار رایج است. این نوع سنگ ها به وسیله دستگاه و گاهاً به صورت دستی برش داده شده و آماده استفاده می شوند. اگر تمامی فرآیند تولید و آماده سازی سنگ به صورت دستی صورت گیرد، قیمت هر عدد تسبیح فیروزه 101 دانه و دیگر مدل های تزئینی چندین برابر گرانتر از نمونه ساخته شده با دستگاه خواهد بود.
نوع تراش سنگ ها که به صورت ساده یا واشری هستند نیز نقش مهمی در تعیین قیمت فروش این محصولات دارند. البته باید خاطر نشان کنیم که برخی شرکت های تولیدی از تلفیق سنگ فیروزه با دیگر سنگ های قیمتی مانند عقیق در ساخت انواع تسبیح استفاده می کنند. این تنوع و طرح های متنوع از جمله دلایلی است که می تواند افزایش میزان فروش و جلب رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.
برای خرید و فروش مستقیم تسبیح فیروزه اصلی ضمن شناخت تولید کننده مستقیم، امکان خرید از نمایندگی های پخش نقش مهمی در کاهش قیمت ها و اطمینان از کیفیت این محصولات خواهد داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه کنندگان تسبیح فیروزه اصل نیشابور

تسبیح فیروزه اصل نیشابور که دارای جلوه بسیار زیبا و همچنین عارفانه می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید