گوهر ناب
خانه / سنگ خام فیروزه / خرید انواع سنگ خام فیروزه نیشابور

خرید انواع سنگ خام فیروزه نیشابور

سنگ فیروزه از بهترین و مرغوب ترین انواع سنگ های نیمه قیمتی به شمار می رود، امروزه با استفاده زا فضای مجازی و از طریق این سایت می توانید انواع سنگ خام فیروزه نیشابور را با قیمتی باورنکردنی و استثنایی و کیفتی درجه یک و اصل خریداری نمایید. 

خرید انواع سنگ خام <a href=فیروزه نیشابور” class=”img-responsive aligncenter”>

درباره سنگ خام فیروزه چه می دانید؟

درباره سنگ خام فیروزه چه می دانید؟ سنگ فیروزه ایران یکی از معرفترین انواع سنگ فیروزه به شمار می رود، در این میان  فیروزه نیشابور از شهرت جهانی برخوردار می باشد و متقاضیان فراوانی به دنبال خرید نمونه اصل این محصول می باشند. قدیمی ترین معادن فیرزه ایران نیز مربوط به همین منطقه می باشد.

فیروزه شجره و فیروزه عجمی از معروف ترین انواع فیروزه می باشد، فیروزه عجمی بدون رگه می باشد و به صورت آبی فیروزه ای می بادش، این نوع فیروزه در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و عراق طرفداران بسیار زیادی دارد. 

فیروزه شجره از نمونه های مرغوب در ایران می باشد که در آن رگه هایی دیده می شود، سنگ فیروزه را معادن فیروزه به صورت خام استخراج می نمایند 

سنگ های فیروزه بعد از استخراج ، فراوری شده و تراش داده می شوند، از این سنگ های تزئینی در ساخت انواع زیور آلات مانند انگشتر، گوشواره، گردنبند استفاده می شود. 

البته تشخیص سنگ فیروزه اصل کار ساده ای نیست و نیاز به تجربه و مهارت دارد بهتر است در خرید این محصول با افراد با تجربه  مشورت نمایید و یا آن را از این مرکز معتبر تهیه نمایید و تا زمانی که هنوز به مرحله کافی مهارت نیافته اید سعی کنید با احتیاط این کالا را خریداری کنید. 

بررسی قیمت سنگ خام فیروزه نیشابور

بررسی قیمت سنگ خام فیروزه نیشابور قیمت سنگ فیروزه نیشابور به عوامل متعددی بستگی دارد، وزن و سایز آن، میزان عرضه و تقاضا و هزینه به کار رفته در تولید این محصول از مهمترین عوامل موثر در این محصول به شمار می رود.

هر چه کیفیت این محصول بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد، برند و تراش دهنده سنگ فیروز نیز در قیمت این کالا بسیار مور است، سنگ فیروزه نیشابور از مهمترین و مرغوب ترین نمونه از این انواع سنگ می باشد که نسبت به سایر نمونه های دیگر سنگ فیروه از قیمت بیشتری برخوردار می باشد. 

شما می توانید این محصول را به صورت مستقیم و عمده نیز خریداری نمایید ، خرید مستقیم و عمده این محصول از نظر اقتصادی برای شما بسیار مقرون به صرفه و سودآور خواهد بود. 

قیمت این محصول در طول سال ثابت نیست و نوسانات زیادی را تجربه می کند، شما می توانید برای استعلام قیمت این محصول با کارشناسان این مرکز که از سابقه طولانی فعالیت در این زمینه برخوردار هستند ارتباط برقرار نمایید و در ضمن از مشاوره رایگان با آن ها نیز بهره مند شوید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز صادرات سنگ خام فیروزه معدن نیشابور

مرکز صادرات سنگ خام فیروزه معدن نیشابور را، با قیمت عمده و مستقیم روانه کشورهایی …

دیدگاهتان را بنویسید