گوهر ناب
خانه / نگین فیروزه / شرکت عرضه نگین فیروزه اصل

شرکت عرضه نگین فیروزه اصل

امروزه فیروزه اصل نیشابور از بهترین و اصل ترین فیروزه ها در ایران و جهان به شمار می آید. وجود شرکتهای عرضه نگین فیروزه اصل با کیفیت، به روش مستقیم و غیرمستقیم برای مشتریان مقرون به صرفه تر است هر چند فروش نگین فیروزه به صورت عمده هدف های زیادی را دنبال می کند از جمله ایجاد شغل برای جوانان در این اوضاع رکود اقتصادی، رضایت مشتریان از این محصول که همه از معادن بزرگ و قدیمی نیشابور بدست می آید.

شرکت عرضه نگین فیروزه اصل

آشنایی با نگین فیروزه

آشنایی با نگین فیروزه

امروزه اگر بخواهیم نگین فیروزه اصل را خریداری کنیم بهتر است به شهر پهناور نیشابور در استان خراسان رضوی سفر کنیم . در حال حاضر در ایران یکی از گرانبها ترین فیروزه ها، فیروزه اصل نیشابور است که در معدن های بزرگ و کهنسال با زیبایی خیره کننده خود نظر همه مردمان ایران و جهان را به خود جلب کرده یافت می شود.

اگر بخواهیم از خصوصیات نگین فیروزه درجه یک سخن بگوییم باید گفت فیروزه رنگ فیروزه ای آبی و سبز مایل به تیره و روشن وجود دارد که درنزدیکی زمین درنواحی آتشفشان یافت می شود. سنگ فیروزه زمانی که از سطح زمین استخراج می گردد نرم هستند و وقتی خشک می شوند دارای استحکام بیشتری می شود و البته بهتربن و مرغوب ترین فیروزه دنیا از لحاظ تجاری فیروزه اصل نیشابور است.

لازم به یاداوری است که در قدیم تجارت بین ایران با کشورهای خارجی از جمله عراق و ترکیه بخاطر بی اهمیت بودن پول در معاملات تجاری با استفاده از سنگهای قدیمی صورت می گرفته و ایرانیان ترک سنگ های قدیمی را از ایرانیان با قیمت ارزان می خریدند با قیمت گزاف به اروپاییان می فروختند و اروپاییان با این ذهنیت که از معادن خود در ترکیه استخراج می شده این سنگ با ارزش و قیمتی را فیروزه ترکی می نامیدند.

چگونگی تهیه انواع نگین فیروزه اصل

چگونگی تهیه انواع نگین فیروزه اصل

باید خاطر نشان کردکه نگین فیروزه اصل نیشابور علاوه بر زیبایی خیره کننده اش از خواص درمانی و معنوی خاصی برخوردار است که استفاده از آن نگهداری خاصی را هم می طلبد چون نگین فیروزه زنده است که به اشکال متفاوتی توسط هنرمندان ایرانی برش داده می شود می توان از نگین فیروزه چهارگوش نام برد.

امروزه با چشم هم چشمی های زیاد انگشتر با نگین فیروزه اصل نیز از جواهراتی است که برای خانم بسیار ارزشمند و زیبا برای خانم به شمار می آید و بازار فروش این سنگ قیمتی و با ارزش پر رونق شده است که برای تهیه این فیروزه بهتر است به مراکز تولید و عرضه آن در نیشابور یا نمایندگی های مجاز آن در سرتاسر کشور مراجعه کرد تا انگشتری با نگین اصل خریداری کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم نگین فیروزه عجمی نیشابور

فیروزه از جمله نگین های بسیار با ارزش و پرطرفدار است که نیشابور یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید