گوهر ناب
خانه / نگین فیروزه / شرکت فروش نگین فیروزه درشت

شرکت فروش نگین فیروزه درشت

سنگ فیروزه سنگی باستانی و باارزش ایرانی که زیبایی چشم نوازی دارد که نگاه ها را به خود جلب می کند. این سنگ علاوه بر زیبایی ظاهری برای جسم و روح ما نیز خواص بسیاری دارد به طوری در احادیثی نیز از این سنگ زیبا حرف ها به میان آمده و بهترین و قدیمی ترین سنگ فیروزه ، فیروزه نیشابور است.شما نگین فیروزه درشت را می توانید از ما تهیه کنید تا از جلوه بی نظیرش بهره مند شوید.

شرکت فروش نگین فیروزه درشت

راهنمای خرید نگین فیروزه

راهنمای خرید نگین فیروزه

فیروزه نگینی بسیار زیبا به رنگ آبی و سبز که گیرایی خاصی دارد. این سنگ یک باستانی کشور عزیزمان می باشد و از زمان های دور به خاطر زیایی اش در جواهرات استفاده می شده ودر زمان امپراطوری های مختلف به همراه هدایایی که به کشور های دیگر فرستاده می شد این سنگ بی نظیر هم فرستاده می شد. حتی در چند تا از احادیث به این سنگ اشاره شده که عبارت اند از :

حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) : 

همانا خداوند به من خطاب کرد : ای پیامبر! همانا من حیا می کنم از این که بنده ای در دستش انگشتر فیروزه باشد و دستش را به دعا بلند کند و من دعای او را مستجاب نکنم و دست خالی برگردم. وسائل الشیعه : 95/5 – بحارالانوار : 321/90

امام صادق (علیه السلام) خطاب به مفضل فرمود : دوست دارم که هر مومنی پنج انگشتر در دست کند : عقیق ، فیروزه و یاقوت و حدید صینی و در نجف . مفضل پرسید : سرورم ، خاصیت و فضیلت دست کردن انگشتر در نجف چیست ؟ حضرت فرمود : هر کس انگشتر در نجف در دست کند و نگاه به آن کند ، خداوند برای هر نگاهی که به این نگین می‌اندازد ، ثواب یک زیارت ( اعم از حج یا غیره ) در نامه عمل او می‌نویسد که اجر و ثواب آن برابر با اجر و ثواب عمل پیامبران و صالحان است و اگر رحمت خداوند بر شیعیان نبود ، قیمت هر دانه نگین در نجف به قدری گران می‌شد که کسی توانایی خرید آن را نداشت ، لکن خداوند آن را بر شیعیان ارزان قرار داده و زیاد یافت می‌شود تا آن که همه شیعیان بتوانند از آن بهره ببرند.

همچنین در برخی روایات آمده است که :امام علی (علیه السلام) چهار انگشتر در دست داشته اند که یکی از آنها فیروزه بوده و حضرت آن را برای پیروزی در برابر مشکلات به دست می کرده اند. المناقب : 302/3 – بحار : 62/42 – وسائل الشیعه : 98/5

 در خرید سنگ فیروزه یا انگشتر و جواهراتی ‌که سنگ فیروزه در آنها جای دارد باید به نکاتی دقت کنید تا سنگی که انتخاب کردید بهترین کیفیت را داشته باشد.

رنگ سنگ فیروزه به صورت طیف آبی و سبز است و نوع مرغوب آن دارای رنگ آبی آسمانی و همچنین طیف سبز رنگ آن نیز از مرغوبیت بالایی برخوردار است. اگر سنگ فیروزه دارید و مطمئن نیستید که اصل یا تقلبی است با یک سوزن روی سنگ بکشید اگر روی سنگ خطی ایجاد شد تقلبی است چون که خود سنگ فیروزه توانایی ایجاد شیار و خط بر روی شیشه دارد و رویش خط نمی افتد. انواع نگین فیروزه به دو قسم است نگین فیروزه شجر و عجم که شجر دارای رگه هایی می باشد و عجم سنگی کاملا صاف بدون رگه می باشد که هر کدام طرفداران خاصی دارند.

توزیع کنندگان نگین فیروزه درشت

توزیع کنندگان نگین فیروزه درشت

توزیع کنندگان نگین فیروزه درشت اقدام به فروش و صادر این نگین به کشور هایی چون ترکیه، عراق ، و چین کرده اند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم نگین فیروزه عجمی نیشابور

فیروزه از جمله نگین های بسیار با ارزش و پرطرفدار است که نیشابور یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید