گوهر ناب
خانه / راف فیروزه / شرکت پخش راف فیروزه درشت

شرکت پخش راف فیروزه درشت

اگر به دنبال کسب اطلاعات تخصصی در زمینه سنگ راف فیروزه درشت و چگونگی خرید عمده آنها با قیمت مناسب هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مطلب ما قصد دارید، به اهمیت فیروزه کوبی، چگونگی تراش سنگ ها و آماده سازی آنها برای کاربردهای مختلف بپردازیم. همچنین شرکت های پخش عمده و مراکز تولیدی تخصصی را برای خریدهای مستقیم انواع سنگ فیروزه اصل معرفی خواهیم کرد.شرکت پخش راف فیروزه درشت

آنچه که باید درباره فیروزه کوبی بدانید

آنچه که باید درباره فیروزه کوبی بدانید یکی از صنایع دستی قدیمی در بین ایرانیان فیروزه کوبی است. در یک تعریف ساده به قرار دادن یا چسباندن قطعات کوچک سنگ فیروزه بر روی بدنه ظروف یا اجسام فلزی که اغلب از جنس مس، برنج و نقره هستند، فیروزه کوبی می گویند. امروزه صنعت فیروزه کوبی تغییرات چشمگیری نسبت به گذشته داشته است که در آن ساخت ظروف تزئیین با طرح های سنتی و مدرن رونق زیادی دارد. در یک بررسی کلی می توان گفت که فیروزه کوبی شامل سه مرحله کلی می شود که عبارتند از:

  • زرگری: سطح ظرف مورد نظر به صورت دستی یا با بهره گیری از دستگاهای پرس صاف و صیقلی می شوند.
  • فیروزه کوبی: قطعات سنگ فیروزه ریز و درشت با استفاده از لاک گردویی بر روی ظروف که اندکی از قبل گرم شده اند، چسبانده می شود.
  • پرداختکاری: پولیش نهایی بر روی سطوح ظروف و قسمت های فیروزه کاری انجام می شود تا نواقص احتمالی برطرف شود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که هنر فیروزه کوبی اولین بار در مشهد و در حدود 70 سال پیش آغاز شد اما امروزه استان اصفهان بزرگترین مرکز تولید انواع ظروف فیروزه کوبی در کشور است.

بهترین روش خرید انواع راف فیروزه درشت

بهترین روش خرید انواع راف فیروزه درشت راف فیروزه به سنگ هایی خام، تراش نخوره و شسته شده می گویند که از معادن استخراج شده اند. هر چقدر که حجم فیروزه موجود در ترکیب این سنگ ها بیشتر باشد، قیمت و نرخ گذاری آن نیز افزایش می یابد. البته باید خاطر نشان کنیم که تراش این سنگ ها با هدف تهیه هر چه بیشتر فیروزه باید توسط استادکاران و افراد حرفه ای صورت گیرد. خرید راف فیروزه درجه یک اغلب با هدف ساخت نگین انگشتر و جهت استفاده در صنعت جواهرات سازی صورت می گیرد.
به همین علت هر چقدر که کیفیت راف بیشتر باشد، میزان تقاضا برای خرید آن از سوی شرکت های جواهرات سازی نیز افزایش و سیر صعودی خواهد داشت. اگر به دنبال خرید عمده انواع راف فیروزه نیشابور با قیمت تولیدی هستید، شیوه نوین و سفارشات آنلاین بهترین شیوه جهت ارتباط با تامین کنندگان مستقیم و حذف واسطه های بازار است. نمایندگان این مرکز برای تامین این محصولات آماده همکاری با کلیه خریداران عمده در سراسر کشور هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت توزیع راف فیروزه عجمی

سنگ فیروزه به دو نوع عمده تقسیم بندی می شود، که شامل فیروزه عجمی و …

دیدگاهتان را بنویسید