گوهر ناب
خانه / بارخانه فیروزه / صادرات انواع بارخانه فیروزه نیشابور به عراق

صادرات انواع بارخانه فیروزه نیشابور به عراق

فیروزه جز سنگ های قیمتی و با ارزش بوده که در بازارهای داخلی و خارجی بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص می دهد. این مصنوعات در دو دسته سنگی و خاکی هستند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. بارخانه فیروزه نیشابور دانه های کوچک این سنگ است که بر اساس کیفیت و وزن شماره گذاری می شود. صادرات این سنگ به عراق نه تنها زمینه تولید بیشتر را فراهم می کند بلکه با درآمد ارزی سودآوری زیادی به همراه دارد. 

صادرات انواع بارخانه <a href=فیروزه نیشابور به عراق” class=”img-responsive aligncenter”>

کاربرد سنگ فیروزه را بدانید

کاربرد سنگ فیروزه را بدانید کارخانه فیروزه درجه یک دارای سطح کیفی بالا بوده و دانه های کوچک و ریز این سنگ است که کاربردهای زیادی هم دارد. از جمله مصارف این مصنوعات می توان به مرصع کاری، فیروزه کوبی، تزیین زیورآلات و … اشاره کرد. هر کدام از این سنگ ها وزن و درجه کیفی مختص به خود را دارند به همین دلیل با نرخ های مختلف به بازار عرضه می گردند. 

از دیگر کاربردهای این سنگ می توان به تزیین لوازم مسی و نقره ای اشاره کرد که برای دیزاین منزل بهترین گزینه هستند. این مصنوعات براق و درخشان هستند و در صنایع دستی ایران جایگاه بالایی را به خود اختصاص می دهند. کاربرد زیاد این سنگ قیمتی باعث شده تا سطح استخراج آن از معدن و همچنین تولید آن در کارخانه بیشتر شود. 

سایزهای بزرگتر برای زیورآلات و همچنین لوازم تزیینی بزرگ استفاده می شوند که ظاهر زیبا و براقی هم دارند. این نمونه وزن سبکی دارد و در مقابل رطوبت و مواد شیمیایی هم مقاوم است. 

توزیع انواع بارخانه فیروزه نیشابور

توزیع انواع بارخانه فیروزه نیشابور این مرکز با توزیع انواع بارخانه فیروزه با کیفیت توانسته تا حد زیادی نیاز مصرف کنندگان را برطرف سازد. این مرکز برای پخش این مصنوعات فعالیت زیادی دارد و در این زمینه تجربه و تخصص بالایی را کسب کرده است. بدین ترتیب به راحتی می توانند انواع محصولات را به تمام نقاط کشور ارسال کنند. هر استان مراکز مختلفی برای توزیع کالا دارد تا سرعت پخش بیشتر شود و رضایت مصرف کنند افزایش یابد.

نمایندگی در تمام شهرهای کشور در حال فعالیت است تا بتواند بهترین محصول را به صورت عمده و با نرخی ارزان تر نسبت به نمونه های بسته بندی شده در دسترس مشتریان قرار دهد. تنوع در این مصنوعات بالا بوده که دامنه انتخاب را برای مشتری گستردخ تر می کند و باعث رونق گرفتن بازار خرید و فروش می شود. 

فروشنده برای توزیع این سنگ بیشتر به صورت مستقیم و بدون واسطه عمل می کند و دست دلالان را از بازار های داخلی حذف می کند. ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصول به مشتری مهمترین عامل موفقیت و محبوبیت این فروشنده ها است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش بارخانه فیروزه درشت

نمایندگی فروش بارخانه فیروزه درشت، بهترین و مرغوب ترین محصول را بر اساس کیفیت عالی …

دیدگاهتان را بنویسید