گوهر ناب
خانه / ساعت فیروزه ای / صادرات ساعت مچی زنانه فیروزه ای به اروپا

صادرات ساعت مچی زنانه فیروزه ای به اروپا

ساعت مچی زنانه فیروزه ایی و ساعت مچی فیروزه ای ظریف که از انواع ساعت های شیک و تولیدی در زمینه تولیدات فیروزه می باشند زیرا سنگ فیروزه که از سنگ های زیبا و جذاب تولید شده در ایران می باشد طرفداران زیادی دارد به همین دلیل انواع ساعت و دستبند با این نگین های جذاب ساخته و به نقاط مختلف صادر می شوند و هر سالانه صادرات زیادی هم دارند.

صادرات ساعت مچی زنانه فیروزه ای به اروپا

استفاده از فیروزه در تولید ساعت

استفاده از فیروزه در تولید ساعت ساعت فیروزه ای نیشابور یکی از نمونه تولیدات در زمینه استفاده از فیروزه در انواع محصولات نقره و غیره می باشد تولید کننده ها به عنوان یک طراحان خوش ذوق و سلیقه از این فیروزه های اصیل نیشابور در انواع موارد ساخت ست گردنبند و گوشواره و دستبند و ساعت استفاده می کنند و ساعت های فیروزه ای جذابی را برای مشتریان خود بخصوص بانوان جوان به ارمغان می آورند.

فیروزه نیشابور طبیعی نوعی از فیروزه های بسیار مرغوب است که تغییر رنگ به ویژه در این‌گونه سنگ‌ها ایجاد می شود. این سنگ‌ها قبل از اینکه به شکل یک جواهر در بیایند صیقل داده می‌شوند به شکل های گوناگون درآمده و در آخر آن را زیبایی می‌دهند.

فیروزه نیشابور طبیعی هنگامی که در برابر روغن‌ها و نور و مواد شوینده و عرق بدن قرار گیرند تغییر رنگ می‌دهند فیروزه نیشابور طبیعی گران‌ترین نوع فیروزه به حساب می‌آید. فیروزه یکی از سنگ‌های معدنی بسیار با کیفیت می‌باشد بسیار زیبا و خوش رنگ است و خریداران بسیاری دارند.

نگین فیروزه در ساخت گردنبند و انگشتر و دستبند و غیره به کار می‌رود روی این نگین حکاکی انجام می‌دهند نگین فیروزه اصل از خواص بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و برای درمان گلودرد و مقاوم ساختن تارهای صوتی و درمان بیماری‌های تنفسی و ریوی موثر است.

بررسی بازار ساعت مچی زنانه فیروزه ای

بررسی بازار ساعت مچی زنانه فیروزه ای ساعت مچی زنانه در انواع مدل ها و طرح های فوق العاده جذاب ساخته می شود که یکی از این نوع طرح ها طرح فیروزه ای می باشد و بازار این مدل ساعت بسیار پر رونق و پر فروش هست و خریداران فراوانی از خارج و داخل کشور نسبت به خرید این نوع ساعت شیک و با کیفیت اشتیاق نشان می دهند و می توانید این ساعت ها را نیز از ما به صورت غیر حضوری نیز خریداری نمایید.

به همین دلیل هنگامی که خواهان بررسی بازار ساعت مچی هستیم متوجه می شویم که این ساعت ها که همیشه در مکان های بیرونی در کنار افراد می باشد باید از زیبایی و جذابیت ویژه ایی برخوردار باشد به همین دلیل با استفاده از این فیروزه ها زیبایی و جذابیت آنها را دو چندان می کنند به همین دلیل بازار بسیار پر فروشی دارد.

برای آشنایی بیشتر با بازار های این سنگ های فیروزه به کار رفته در ساعت های مچی می توانید از طریق سایت های خودمان اقدام کنید و آشنایی کامل نسبت به این ساعت ها را به دست آورید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت روز ساعت فیروزه ای زنانه

ساعت فیروزه ای زنانه ، یکی از زیبا ترین هدیه هایی می باشد که می …

دیدگاهتان را بنویسید