گوهر ناب
خانه / نیم ست فیروزه / صادرات نیم ست فیروزه نقره به عراق

صادرات نیم ست فیروزه نقره به عراق

نیم ست فیروزه نقره که در این فروشگاه می توانید بیابید فوق العاده خاص و اشرافی طبق همان عکس هایی که در تصاویر مشاهده می کنید، جزو لوکس ترین و فاخر ترین نیم ست فیروزه بازار بوده که بسیار نادر و ارزشمند هستند. برخی از این نیم ست فیروزه نقره سلطنتی و بی نظیر هستند که توانایی صادرات بسیار خوبی را به ویژه به کشورهای ترکیه و عراق جذب کرده اند. تمامی اهتمام ما در این مجموعه بر این بوده که بتوانیم به هر متقاضی یک انگشتر فیروزه شیک مطلوب و مورد پسند ارائه نماییم

صادرات نیم ست فیروزه نقره به عراق

چگونگی تشخیص نیم ست فیروزه اصل

چگونگی تشخیص نیم ست فیروزه اصل فیروزه خواص درمانی بسیار زیاد و فراوانی دارد که از مرغوب ترین و مشهور ترین آنها سنگ های فیروزه متعلق به نیشابور هستند؛ در اینجا به اختصار به از جمله شاخص ترین آنها اشاره می نماییم :

۱- اصلاح گردش خون: یکی از خواص انگشتر فیروزه اصلاح گردش خون می باشد. سنگ فیروزه دارای خواصی است که قادر به اصلاح کارکرد گردش خون می باشد و جریان خون را در بافت‌های عضلانی زمانی که رباط‌ها و تاندون‌ها پاره شده‌اند، بیشتر می کند. همچنین سنگ تاثیر بسیار مثبتی روی کمبود اکسیژن و مسمومیت‌های خونی بدن انسان دارد.

۲- تقویت چشم : خواص انگشتر فیروزه برای اشخاصی که مبتلا به بیماری‌های چشمی هستند و یا این که می‌خواهند بینایی چشم خود را بهبود ببخشند می‌توانند سنگ فیروزه را روی چشم‌های خود قرار دهند و یا این که چند دقیقه‌ای آن را نگاه کنند. و همچنین حتی می‌توانند از سرمه سنگ فیروزه استفاده نمایند. استفاده از سرمه سنگ فیروزه مخصوصاً برای کسانی که دید خود را در شب از دست داده اند بسیار توصیه و مفید خوانده شده است. این سنگ دارای خاصیتی است که می‌تواند سفید شدن مردمک چشم و یا هر بیماری چشمی را درمان کند. نیم ست فیروزه نیشابور بسیار زیبا و شکیل می باشد و چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

مرکز توزیع نیم ست فیروزه نقره

مرکز توزیع نیم ست فیروزه نقره انگشتری که در سطح مطلوبی باشد و بتواند به عنوان نیم ست سنگ فیروزه صادراتی عرضه گردد بایستی طراحی منحصر به فرد و شگفت انگیز آن جلوه ای نوین از هنر و اصالت را به ارمغان بیاورد. یک انگشتر فیروزه شیک و شکیل برگرفته از هنر دستان با کفایت استادان ماهری می باشد که در خلق آثار خودشان تاثیر گذار بوده اند.

همانطور که مشاهده می نمایید حکاکی ها و قلم زنی های با شکوه و چشم نوازی که به سبک های سیاه قلم و … روی بدنه رکاب این انگشترها به طرزی هنرمندانه و ظریف حک شده اند ،موجب جذابیت هرچه بیشتر این محصولات شده اند. اگر به دنبال انگشتر فیروزه لاکچری هستید میتوانید در این فروشگاه بیابید

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مراکز پخش نیم ست فیروزه طلا

مراکز پخش نیم ست فیروزه طلایی محصولات را در انواع بسیار متفاوتی در اختیار متقاضیان …

دیدگاهتان را بنویسید