گوهر ناب
خانه / گردنبند فیروزه / صادرات گردنبند فیروزه عجمی به عراق

صادرات گردنبند فیروزه عجمی به عراق

فیروزه ی عجمی، از معدن های فیروزه ی نیشابور استخراج شده و پس از تراش خوردن، بر روی گردنبند و سایر زیور آلات نصب می شود. گردنبند فیروزه عجمی به دلیل کیفیت بالا و اصالت و خلوصی که دارد، بسیار مورد توجه قرار دارد. می توان گفت فیروزه ی نیشابور معروف ترین فیروزه در سراسر جهان است و طرفداران بسیاری دارد.

صادرات گردنبند فیروزه عجمی به عراق

استفاده از فیروزه برای تقویت چشم

استفاده از فیروزه برای تقویت چشم فیروزه از آب، مس، منگنز، آلومینیوم و آهن تشکیل شده است. این سنگ هزاران رنگ متفاوت و در عین حال بسیار شبیه به هم دارد. جالب است که بدانید شما هرگز نمی توانید دو سنگ فیروزه کاملا شبیه به هم پیدا کنید و این یکی از شگفتی های این سنگ قیمتی است. این سنگ از نظر تاثیر بر روی روح و روان به سنگ مهر و محبت معروف است و بسیاری معتقدند از چشم زخم نیز جلوگیری می کند.

سنگ فیروزه خواص بسیاری برای جسم و روح انسان دارد. تقویت قلب، کاهش استرس و افسردگی، تقویت دستگاه تنفسی، بهبود گردش خون، تقویت گلو و معده از جمله خواصی است که باعث شده تا جواهرات فیروزه ای اصل خواهان زیادی داشته باشند.

از بین فوایدی که فیروزه ی اصلا برای بدن دارد می توان به قدرت تقویت چشم اشاره کرد که بسیار معروف است. این سنگ برای کسانی که شب کوری دارند و در شب بینایی چشمانشان کم می شود مفید است و این بیماری را درمان می کند. همچنین برای رفع لکه ی سفیدی در مردمک چشم نیز استفاده می شود.

فیروزه بینایی چشم را تقویت میکند، چشم را روشنایی می بخشد و از ایجاد زردی در چشم جلوگیری می کند. این سنگ را می توان به عنوان سرمه استفاده کرد و یا به صورت تراش خورده برای تقویت چشم و رفع بیماری های آن در نزد خود نگه داشت. سرمه ی سنگ فیروزه از بیماری های داخلی چشم پیشگیری کرده و آن ها را درمان می کند. اگر سرمه فیروزه ندارید می توانید سنگ فیروزه برای مدتی روی چشم خود بگذارید.

البته تمام این خواص در صورتی محقق می شود که سنگ ارزشمند فیروزه ی شما زنده باشد. سنگ فیروزه زنده است و از اکسیژن داخل هوا استفاده می کند و باید سنگ را از تمام موادی که مانع رسیدن اکسیژن به آن می شوند، دور نگه داشت. تماس با کرم، روغن ها و ادکلن سنگ فیروزه ی شما را کدر و تیره میکند و به اصطلاح آن را می کشد. لذا هیچوقت سنگ خود را معرض این مواد قرار ندهید.

قیمت انواع گردنبند فیروزه عجمی

قیمت انواع گردنبند فیروزه عجمی قیمت گردنبند فیروزه ای اصل به موارد زیادی بستگی دارد.اولین عامل اصالت سنگ است. هر چه سنگ کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت گردنبند نیز بالاتر است. عامل بعدی جنس فلز بکار رفته در گردنبند است.گردنبند های فیروزه را معمولا از جنس های طلا، نقره و برنج می سازند که قیمت هر کدام از این موارد با همدیگر متفاوت است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع گردنبند فیروزه اصل

سنگ فیروزه از زیبا ترین سنگ هایی می باشد که برای تولید انواع زیور آلات …

دیدگاهتان را بنویسید