گوهر ناب
خانه / گردنبند فیروزه / صادرات گردنبند فیروزه مستطیل به ترکیه

صادرات گردنبند فیروزه مستطیل به ترکیه

  • صادرات گردنبند فیروزه مستطیل به ترکیه در ایران رایج است و از جمله شهرهای ایران که اقدام به صادرات این محصول زینتی و ارزنده می نماید نیشابور است که صادرات فیروزه را با تراش های مختلف و کیفیت گوناگون به کشورهای عربی مانند امارت، کویت، اندونزی و مالزی و ترکیه برعهده دارد.
  • ترکیه یکی از کشورهای مهم خرید فیروزه در رنگهای آبی و سبز است و به رنگ نگین توجه زیادی ندارند و بیشتر بر خوش تراش بودن و براق بودن و زیبایی نگین توجه دارند.
  • ایران یکی از پنج کشور مهم در عرصه صادرات سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی به شمار می رود و در بحث صادرات، بسیاری از فیروزه ها تبدیل به انگشتر و گردنبند طلا فیروزه شده و گردشگران خارجی آن‌ها را به صورت چمدانی از کشور خارج می کنند و جایی ثبت نمی شود.

صادرات گردنبند فیروزه مستطیل به ترکیه

فواید فیروزه برای چشم زخم

فواید فیروزه برای چشم زخم

  1. محققان به این نتیجه رسیده که گردنبدفیروزه مستطیل برای چشم زخم فواید بسیاری دارند.از سنگ های چشم زخم مانند عقیق و فیروزه و زمرد و… برای دور بودن و جلو گیری از چشم بد و چشم خوردن به عنوان نگین انگشتر و گردنبند طلا فیروزه وگردنبند نقره فیروزه می توان استفاده کرد.
  2. آسیبی که چشم بد به انسان یا کسی وارد کند چشم زخم نامیده می‌شود و در آیات و روایات قرآنی و نگرش و بینش اسلامی نیز پذیرفته شده است و حتی داشتن انگشتر با نگین فیروزه را برای آقایان توصیه شده است.
  3. از فیروزه به عنوان سنگی برای صلح و آرامش و آشتی یاد شده است که عشق و صداقت، عقل و حکمت را افزایش می دهد. فیروزه در برابر نیروهای منفی از انسان محافظت می‌کنند و روح و روان انسان را تسلی می بخشد.
  4. برای دور کردن چشم خوردن بهتر است از گردنبد طلا فیروزه و یا نقره آن استفاده کرد، این سنگ بلاهاو بدبختی را ازانسان دور می‌کند و برای بهبود شرایط درآمد نیز استفاده می شود، وحشت و ترس را از انسان دور و به روان و قلب آدمی آرامش می دهد، در مسافرت از این سنگ استفاده نمایید، این سنگ قیمتی به ویژه برای زنان حامله مفید است که توصیه می شود همیشه همراه داشته باشند.

عرضه مستقیم گردنبند فیروزه مستطیل

عرضه مستقیم گردنبند فیروزه مستطیل عرضه مستقیم گردنبند فیروزه مستطیل در بازارهای بدون واسطه ایران صورت می گیرد و افرادی به این کار مشغول هستند. یکی از زیباترین جواهرات، گردنبند می باشد که از فلزات و سنگ های زینتی تولید شده و عرضه می‌شود.

کارخانه هایی برای تولید گردنبند هایی از سنگ فیروزه به شکل گردنبد طلا و نقره در اشکال مختلف و سایز متفاوت ایجاد شده و به مشتریان خود خدمت رسانی می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع گردنبند فیروزه اصل

سنگ فیروزه از زیبا ترین سنگ هایی می باشد که برای تولید انواع زیور آلات …

دیدگاهتان را بنویسید