گوهر ناب
خانه / ست فیروزه / صادرکنندگان ست فیروزه نقره به عربستان

صادرکنندگان ست فیروزه نقره به عربستان

یکی از محبوب ترین فلز ها، نقره است ترکیب نقره با سنگ فیروزه ترکیبی بی‌نظیر و بسیار چشم نواز را به ارمغان می آورد. ست  فیروزه نقره یکی از زیباترین ست های موجود در بازار است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. ست فیروزه نیشابور یکی از انواع زیبا ترین ست جواهرات در ایران و جهان است که به همین دلیل است که به عربستان نیز صادر می شود و طرفداران زیادی در عربستان دارد. در ادامه شما را با ویژگی های این سنگ آشنا می کنیم.

صادرکنندگان ست فیروزه نقره به عربستان

تأثیر فیروزه بر چشم زخم

تأثیر فیروزه بر چشم زخم برخی  از افراد اعتقاد دارند جلوی چشم هستند و مدام چشم می خورند برای جلوگیری از این  اتفاق راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از راه ها جلوگیری از چشم زخم استفاده از سنگ فیروزه اصل است.  رنگ‌فیروزه به دلیل رنگ آبی که دارد انرژی های منفی را دفع می کند و مانع از به اصطلاح چشم خوردن افراد می‌شود چشم خوردن به معنی  جذب انرژی منفی است.

امروزه برای استفاده از سنگ فیروزه راه های متفاوتی وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از گوشواره، گردنبند، دستبند و انگشتر فیروزه است به این شکل که این سنگ فیروزه را برش کاری می کنند فرم  می دهند و به شکل دلخواه و یا سفارش داده شده شما بر روی فلزهای نقره یا چیزهای دیگر کار گزاری می کنند. زیبایی سنگ فیروزه باعث شده است سرویس های نقره زیبا به خارج از ایران هم صادر شود و به تنهایی یک صنعت به حساب آید. 

سنگ فیروزه با دفع انرژی های منفی آرامش و ایمنی کامل را برای صاحب انگشتر یا فرد استفاده کننده تامین می کند همین دلیل فیروزه جز سنگ های آرامش بخش هم به حساب می آید. علاوه بر خواصی که در مورد فیروزه گفته شد در تعبیر ها و احادیث هم به یوم و ایمنی این سنگ اشاره شده است و گفته شده است که موجب ایمنی ماندن از بلا و حفظ جان انسان است.

تهیه انواع اصل ست فیروزه نقره

تهیه انواع اصل ست فیروزه نقره ست فیروزه دخترانه یکی از انواع جواهراتی است که بسیار زیبا می باشد و در مدل های مختلف وجود دارد. این محصول مناسب برای همه ی سنین است و افراد با توجه به نوع سلیقه ی خود این محصول را سفارش می دهند. برای خرید این محصول فقط کافی است با شماره تلفن های موجود در سامانه تماس حاصل فرمایید و مشاورین فروش ما در این مجموعه صحبت کنید و اطلاعات لازم در رابطه با صادرات و نحوه خرید و فروش این محصول و قیمت آن صحبت کنید و  این محصول را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن این محصول دست شما خواهد رسید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات ست کامل فیروزه به روسیه

ست کامل فیروزه یکی از محصولاتی است علاوه بر این که در ایران طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید