گوهر ناب
خانه / نگین فیروزه / عرضه عمده نگین فیروزه شجر

عرضه عمده نگین فیروزه شجر

نگین فیروزه شجر یکی از سنگی های زینتی و زیباست که جواهرات ساخته شده از آن دارای ارزش بالا بوده و زیبایی منحصربفرد و بی نظیری دارند. فیروزه سنگی است که تنها در کشور ایران تولید شده و به سراسر جهان صادر میشود. از این رو طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. امروز قصد داریم شما را بیشتر و بهتر با نگین فیروزه شجر اصل آشنا کرده و یکی از برترین فروشگاه های خرید این سنگ را به شما معرفی کنیم. لطفا و حتما در ادامه همراه ما باشید.

عرضه عمده نگین فیروزه شجر

مشخصات نگین فیروزه اصل

مشخصات نگین فیروزه اصل

نگین فیروزه به علت زیبایی خاص و گیرای خود طرفداران و خریداران بسیاری دارد که حاضر به پرداخت هزینه های بسیار برای خرید جواهرات فیروزه نشان هستند و این امر زمینه را برای برخی افراد اماده می کند تا سنگ های فیروزه تقلبی را جایگزین سنگ اصل به خریداران عرضه کنند. بنابراین پیش از هر چیز توانایی تشخیص سنگ اصل از تقلبی مهم ترین عامل در خرید موفق است.

نگین فیروزه شجر نیشابوری دارای ویژگی های منحصر بفردی است از جمله:

  1. رنگ فیروزه: فیروزه که مانند سایر نگین ها حاصل استخراج از معادن است دارای مقادیر متفاوتی از فلزات و عناصر از جمله آهن، مس و وانادیوم بوده که تمام این عناصر در رنگ سنگ فیروزه تاثیر گذار هستند. سنگ فیروزه اصل دارای طیف رنگی از آبی کم رنگ تا پر رنگ، آبی کم رنگ تا سبز و حتی سبز تا زرد است. بنابراین حن خرید بایو به رنگ سنگ توجه زیادی نمود. بنابراین فیروزه مرغوب شما باید رنگی مانند ابی اسمان داشته باشد.
  2. میزان سختی سنگ فیروزه عامل مهم دیگری در تشخیص است. سنگ فیروزه اصل بای انقدر سخت باشد که هیچ گونه خط و خطوطی نتوان روی آن ایجاد کرد. نوع تقلبی چون با مقادیر زیاد پلاستیک تهیه میشود به راحتی دچار خط و خطوط و خراشیدگی میگردد.
  3. نور آفتاب نیز میتواند در تشخیص اصل از فرع به شما کمک زیادی کند. زیرا نوع تقلبی در اثر مجاورت با نوز خورشید به مدت کوتاهی، به راحتی و به سرعت تغییر رنگ میدهد.
  4. قیمت نیز عامل دیگری در تشخیص است. سنگ های اصل همیشه قیمتی بالاتر و بیشتر از سنگ های تقلبی داشته و بسیار گران بها هستند.

با توجه به آنچه گفته شد، شما به راحتی با رعایت نکات فوق می توانید سنگ فیروزه اصل و با کیفیت بالا و بسیار شکیل و زیبا را خریداری کنید.

بررسی بازار نگین فیروزه شجر

بررسی بازار  نگین فیروزه شجر

نگین فیروزه از جمله سنگ های تزیینی است که به علت زیبایی طبیعی و چشمگیر بازار خرید شلوغ و پرتقاضایی دارد‌. این سنگ در انواع جواهرات زنانه و مردانه، انواع ظروف تزیینی و حتی انواع تسبیح مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشندگان بسیاری جهت عرضه این کالا به مشتریان وجود دارند اما اگر شما تمایل به داشتن سنگ فیروزه ای زیبا، اصل و شکیل و خاص دارید ما فروشگاه فیروزه ساز را به شما معرفی می کنیم. این شرکت با تجربه بسیار در زمینه فروش سنگ و نگین های زینتی و گران قیمت یکی از برترین گزینع ها برای خرید این سنگ زیبا و خاص است. شما با اطمینان خاطر و آسودگی می‌توانید بهترین و اصیل ترین سنگ فیروزه را از فیروزه ساز خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم نگین فیروزه عجمی نیشابور

فیروزه از جمله نگین های بسیار با ارزش و پرطرفدار است که نیشابور یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید