گوهر ناب
خانه / نرمه فیروزه / عرضه مستقیم نرمه سنگ فیروزه

عرضه مستقیم نرمه سنگ فیروزه

سنگ فیروزه یکی از قدیمی ترین سنگ های مورد استفاده در کشور است که منشا آن نیشابور بوده و این روز ها نرمه سنگ فیروزه در بسیاری از صنایع ساخت زیور آلات استفاده می گردد.

عرضه مستقیم نرمه سنگ فیروزه توسط خود تولید کننده انجام می شود و به این ترتیب می توان این نرمه های مرغوب را بدون پرداخت هزینه های زیاد، به قیمتی خوب تهیه کرد.

عرضه مستقیم نرمه سنگ فیروزه

فیروزه برای بدن فواید زیادی دارد

فیروزه برای بدن فواید زیادی دارد سنگ فیروزه یکی از مفید ترین سنگ های معدنی برای بدن بوده و به همین دلیل میزان استفاده از آن در بین ایرانیان در حال  افزایش است؛

  • یکی از فواید مهم آن در روان سازی خون است، به طوری که می تواند جریان خون را تنظیم کرده و به این ترتیب در جلوگیری از لخته شدن خون و بسته شدن جریان ها نقش موثری دارد.
  • از دیگر خواص آن در تنظیم خلق و خو و ثابت نگه داشتن آن ها است، در واقع فیروزه می توان میزان ترشح هورمون های دخیل در تنظیم حالات روحی را تنظیم نماید که یکی از آن ها سروتونین است.
  • نرمه فیروزه با افزایش میزان سروتونین در بدن که به هورمون شادی معروف است، سبب کاهش استرس و اضطراب شده و افسردگی را از بدن دور می کند.
  • از آن جایی که ارتباط مستقیمی با دستگاه عصبی مرکزی برقرار می کند، بسیاری از بیماری های روانی نظیر جنون از بدن دور می شود، به همین دلیل در گذشته های دور از این نوع کانی برای بیماران روانی استفاده می شد.
  • بر روی معده نیز تاثیر مثبتی می گذارد به طوری که فرد بعد از استفاده از آن، تاثیر آن را بر عملکرد بهتر معده خواهد دید.
  • سنگ فیروزه اصل می تواند کاهش بروز هر نوع بیماری حتی سرطان هم بسیار مدثر واقع شود، چرا که تاثیر بسیار قوی بر روی ارگان های مختلف و کارکرد آن ها داشته و استفاده از آن حتی در روایت ها نیز دیده می شود.

فروش ویژه نرمه سنگ فیروزه

فروش ویژه نرمه سنگ فیروزه

  • فروش ویژه نرمه سنگ فیروزه نیشابور به قدری مورد استقبال قرار گرفته که دوباره تمدید شده و متقاضیان می توانند از این فرصت برای خرید بهترین نرمه های فیروزه استفاده کنند.
  • در این نوع فروش قیمت های ارائه شده حتی از بازار ها هم پایین تر بوده و به همین دلیل باعث می شود که میزان خرید و فروش آن به شدت بالا رود.
  • فروش ویژه تنها در این مرکز وجود داشته و از آن جایی که دارای سابقه بسیار طولانی مدتی در تامین این نوع کانی در کشور بوده، دارای نماد اعتماد است و کاملا معتبر بوده  و به این ترتیب خرید آنلاین آن امکان پذیر شده است.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات انواع نرمه فیروزه به عربستان

نرمه فیروزه یکی از کالاهای جذاب و خیلی با کیفیت موجود در بازار می باشد، …

دیدگاهتان را بنویسید