گوهر ناب
خانه / نگین فیروزه / عرضه مستقیم نگین فیروزه عجمی نیشابور

عرضه مستقیم نگین فیروزه عجمی نیشابور

فیروزه از جمله نگین های بسیار با ارزش و پرطرفدار است که نیشابور یکی از شهرهای تولیدکننده اصلی آن می باشد. تولید کنندگان این محصول همواره با عرضه مستقیم نگین فیروزه عجمی نیشابور، نیاز مصرف کنندگان به این محصول را تامین کرده و آن را با قیمتی بسیار مناسب، با حذف واسطه ها و هزینه های اضافی در اختیار آنها قرار می دهد تا این گونه بتوانند فیروزه اصل و زیبا را دریافت کنند.

عرضه مستقیم نگین فیروزه عجمی نیشابور

روش تشخیص نگین فیروزه اصل

روش تشخیص نگین فیروزه اصل سنگ فیروزه انواع بسیار مختلفی دارد و از طیف رنگی گوناگونی برخوردار است. فیروزه نیشابور یکی از با ارزش ترین فیروزه های موجود در دنیا است که تقریباً رنگ آن آبی می باشد. برای این که بتوانید نگین فیروزه اصل را خریداری کنید باید از روشهای تشخیص آن مطلع شوید.

تشخیص نگین فیروزه کار دشواری است و بسیاری از سودجویان نمونه تقلبی را به جای نمونه از به فروش می رسند اما با دانستن روش های تشخیص نگین اصل به راحتی می توانید محصولی با کیفیت خریداری کنید. اگر نگین فیروزه را در مقابل نور آفتاب قرار دهید، فیروزه در صورت اصل بودن تغییر رنگ نداده و اگر تغییر رنگ بدهد، نشانه تقلبی بودن آن است.

فیروزه های تقلبی که از پلاستیک‌ های فشرده آبی رنگ تشکیل شده که اگر روی آن با یک سوزن خط بکشید، دچار خط و خش می شود. اما با فیروزه اصل می توان روی شیشه هم خط انداخت. رنگ فیروزه اصل نیشابور معمولاً بدون ماتریس و رنگ آبی یک دست مات دارد که رگه های سیاه رنگ نیز در پشت نگین مشاهده می شود. همچنین در هنگام خرید توجه داشته باشید که سنگ فیروزه اصل نباید دارای نقاط سیاه یا سفید باشد.

بررسی بازار داخلی نگین فیروزه عجمی نیشابور

بررسی بازار داخلی نگین فیروزه عجمی نیشابور با توجه به اینکه نگین فیروزه نیشابور در داخل و خارج از کشور توجه بسیاری از افراد و بازرگانان را جهت کرده است، بررسی بازار داخلی نگین فیروزه عجمی نیشابور نشان می دهد که این محصول در چند سال اخیر چقدر پرفروش بوده و در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از این نگین ها به کشورهای همچون عراق و ترکیه صادر می شود.

راه های ارتباطی که در این صفحه مشاهده می کنید شما را با عرضه کنندگان نگین فیروزه صادراتی با ارزش در ارتباط خواهد داد که به راحتی بتوانید بدون دلال و واسطه محصول مورد نظر را اصل خریداری نمایید. زمانیکه خرید شما بدون هیچ گونه واسطه انجام شود شما هم از بابت کیفیت و اصل بودن محصول اطمینان حاصل خواهید کرد و اینگونه بابت خرید یک محصول مرغوب مبلغ مناسب پرداخت می کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز صادرات نگین فیروزه مرغوب

نگین فیروزه مرغوب و اصل ویژگی هایی از نظر شکل ظاهری دارد که هر چند …

دیدگاهتان را بنویسید