گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه مردانه / عرضه کنندگان انگشتر فیروزه مردانه

عرضه کنندگان انگشتر فیروزه مردانه

انگشتر فیروزه مردانه یکی از انگشترهای مورد علاقه مردان است که مورد استفاده روزانه آنها قرار می گیرد و یا اینکه برخی در مراسم های مذهبی از این انگشتر استفاده می کنند. عرضه کنندگان انگشتر فیروزه بیشتر در خراسان هستند و به استخراج این سنگ اشتغال دارند این سنگها را به صورت عمده و یا به صورت جزء و تک نیز به فروش می رسانند. برای خرید این نوع سنگ و یا انگشتر آن می توان به سایتهای فروشگاه های مجازی مراجعه نمود.

عرضه کنندگان انگشتر فیروزه مردانه

مشخصات انگشتر فیروزه اصل

مشخصات انگشتر فیروزه اصل انواع سنگ فیروزه در بازار وجود دارد که باید بتوانیم اصل و تقلبی آن را تشخیص دهیم. سنگ فیروزه سنگی گرانبها و با ارزش است که با رنگهای آبی روشن، آبی تیره، سبز روشن و تیره را نام برد. این سنگ در سطح زمین یافت می شود. در سراسر جهان فیروزه را می توان پیدا نمود اما یکی از فیروزه هایی که در جهان معروف است فیروزه ایران است. و مهمترین فیروزه در ایران در شهرهای نیشابور، کرمان، دامغان یافت می شود.

برای تشخیص سنگ اصل از تقلبی کافی است سنگ مورد نظر را در معرض آفتاب قرار داده اگر رنگ آن تغییر نکند سنگ مورد نظر اصل است و اگر رنگ سنگ فیروزه کمی تغییر کند سنگ تقلبی است. راه دیگر برای تشخیص این است که با سوزن روی سنگ مورد نظر کشیده شود اگر خطی عمیق روی سنگ افتاد سنگ مورد نظر تقلبی است. سنگ فیروزه اصل دچار هیچ مشکل و خطی نمیشود تا جایی که می شود با آن روی شیشه خط انداخت.

سنگهای فیروزه تقلبی را از پلاستیکهای فشرده می سازند که رنگ آبی به آن اضافه می کنند. فیروزه ها یا عجمی هستند و یا غیر عجمی که فیروزه عجمی تنها در ایران وجود دارد و کشورهای عربی استقبال خوبی از این سنگ دارند.

قیمت انواع انگشتر فیروزه مردانه

قیمت انواع انگشتر فیروزه مردانه با توجه به خواصی که برای این انگشتر برشمرده اند و یه دلیل کیفیت خاصی که این سنگ دارد قیمت آن بالا است و به همین ترتیب قیمت انگشتر آن نیز بالا است. البته تهیه کردن یک انگشتر فیروزه می تواند بسیار مناسب باشد و برای سالها باقی می ماند و قیمت آن نیز همیشه روبه افزایش است و یا می توان خرید این نوع سنگ را یک سرمایه گذاری محسوب کرد.

برای اطلاع از قیمت انواع انگشتر فیروزه درجه یک بهتر است به سایتهای مجازی مراجعه کرد که تنوع بالایی از انگشترها را در آنها می توان دید و در طرحها و اندازه های مختلف و مورد اطمینان که مرجوعی هم دارند و خیالمان راحت است که اگر کالای مورد نظر برایمان مناسب نبود فرصت داریم کالای مورد نظر را مرجوع کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

رکاب انگشتر فیروزه سلطنتی

عرضه کننده انگشتر فیروزه مردانه سلطنتی

انگشتر فیروزه مردانه سلطنتی را عرضه کننده های مختلف به بازار عرضه می دارند. اما …

دیدگاهتان را بنویسید