گوهر ناب
خانه / سنگ فیروزه / عرضه کنندگان سنگ فیروزه به صورت عمده

عرضه کنندگان سنگ فیروزه به صورت عمده

فیروزه سنگی که جز سنگ های زیبا و گران بها می باشد. که جز بهترین  ها در دنیای جواهرات است.که طیف رنگی شگفت انگیزی دارد.ما این سنگ با بهترین کیفیت وجود دارد و بهترین سنگ فیروز مال شهر نیشابور می باشد. شما برای خرید سنگ فیروزه عمده می توانید از ما کمک بخواهید.

عرضه کنندگان سنگ فیروزه به صورت عمده

چگونگی تشخیص نگین فیروزه اصل

چگونگی تشخیص نگین فیروزه اصل

سنگ فیروزه که در انواع جواهرات زنانه و انگشتر های مردانه استفاده می شود ودر خرید جواهرات یا حتی سنگ خالی فیروزه باید توجه داشته باشید که سنگ فیروزه درجه یک با تقلبی آن چه فرقی دارد و چگونه سنگ فیروزه اصل را تشخیص دهیم. خوب است بدانید که این سنگ آنقدر مهم است که در آیات نیز از آن نام برده اند. برای مثال:علامه مجلسی در آداب زیور پوشیدن نوشته است: «هرکس انگشتر فیروزه در دست کند، دستش فقیر نشود». «از حضرت صادق (ع) مروی است که حضرت رسول (ص) فرموده اند: قال ا… تعالی انی لاستحیی من عبده یرفع یده و فیها خاتم فصه فیروزج فاردها خائبه، یعنی حق سبحانه و تعالی فرموده: به درستی که من حیا می‌کنم و شرم می‌دارم از بنده‌ای که دست به دعا بردارد و دستش انگشتری باشد که نگین آن فیروزه باشد، پس او را ناامید برگردانم بلکه البته دعایش را به اجابت مقرون می‌سازم». 

فیروزه سنگی است که جبرئیل به رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) هدیه نموده است و رسول خدا آن را به امیرمومنان علی (علیه السلام) بخشید.روزی مردی خدمت امام کاظم علیه السلام رسید و در انگشت حضرت ، انگشتر فیروزه‌ای دید. در حالی که آن مرد به انگشتر خیره شده بود ، حضرت از او پرسیدند : می‌دانی نام این انگشتر چیست؟ وی در پاسخ گفت : فیروزه . حضرت به او فرمود : فیروزه نام آن در زبان فارسی است ، لکن در زبان عربی به آن ظفر ( پیروزی ) می‌گویند.

علی بن محمد حمیری گفت: دختر جعفر بن محمود را خواستم و بسیار او را دوست می داشتم و فرزند از او به وجود نمی آمد. به خدمت حضرت امام علی النقی (علیه السلام) رفتم و این مطلب را عرض کردم. پس تبسم نمود و فرمود که: بگیر انگشتری که نگینش فیروزه باشد و بر آن نقش کن این آیه را:

“رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین”

چنان کردیم، یک سال نگذشت از آن زن پسری به وجود آمد

خیلی از افراد سودجو شبه سنگ هایی تولید کرده که به جای سنگ فیروزه جا می زنند. سنگ فیروزه سنگی زنده است و چربی و مواد شیمیایی باعث تغییر رنگش می شود. پس اگر انگشتری فیروزه دارید اگر اصل باشد به این نکته پی برده اید. همچنین در این سنگ خش و خط نمی افتد و خودش بر روی شیشه ایجاد خط می کند.

تهیه بهترین انواع سنگ فیروزه عمده

تهیه بهترین انواع سنگ فیروزه عمده

بهترین نوع سنگ فیروزه را شما می توانید از ما بخواهید.ما نه تنها در کشور بلکه به بسیاری از کشور ها چون عراق، ترکیه و چین صادر می کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید سنگ فیروزه نیشابور به صورت کیلویی

خرید سنگ فیروزه کیلویی، یکی از بهترین و برترین روش هایی است که تولید کنندگان …

دیدگاهتان را بنویسید