گوهر ناب
خانه / گردنبند فیروزه / فروش مستقیم گردنبند فیروزه نقره

فروش مستقیم گردنبند فیروزه نقره

گردنبند فیروزه نقره از زیورآلات زنانه بسیار پرطرفدار می باشد که دارای سنگ فیروزه اصل است. زنجیر گردنبند آن  از جنس فلز نقره است و زنجیر آن تغییر رنگ نمی دهد. این گردنبند در مقابل رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است.

فروش مستقیم گردنبند فیروزه نقره از مغازه ها و مراکز فروش جواهرات نقره و بدلیجات صورت می گیرد.این گردنبند را با انواع لباس ها می توان ست کردو مورد استفاده قرار داد.

فروش مستقیم گردنبند فیروزه نقره

همه چیز درباره انواع گردنبند فیروزه ای

همه چیز درباره انواع گردنبند فیروزه ای سنگ فیروزه منطقه نیشابور خواص بسیاری دارد که از دیرباز تاکنون طرفداران خاص خود را داشته و امروزه نیز مورد استقبال بیشتر مردم قرار دارد.فیروزه نیشابور از مرغوبترین سنگ های جهان است که از معادن نیشابور استخراج می شود و در زمینه صادرات نیز سرآمد است.

قیمت فیروزه نیشابور بستگی به کیفیت سنگ دارد. رنگ سنگ, درصدخلوص آن, صاف بودن و بدون رگه بودن سنگ, نوع تراش و قدمت سنگ فیروزه از مواردی است که بر قیمت سنگ فیروزه تاثیر می گذارد.

این سنگ ارزشمند علاوه بر اینکه در کشور ایران مورد توجه علاقه مندان قرار دارد در کشورهای دیگر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و استقبال خوبی از فیروزه نیشابور در کشورهای دیگر صورت میگیرد.

گردنبند فیروزه کوبی شده دارای سنگ فیروزه ای بسیار پرطرفدار و چشم‌نواز است و یکی از بهترین جواهرات موجود در بازار است. رنگ آبی گردنبند نقره فیروزه آرامش بی نظیری دارد و استفاده از این گردنبند سبب شادابی روح و روان و گشایش سینه می‌شود. سنگ فیروزه پرخواص است که می توان به مواردی نظیر محافظت در برابر چشم زخم و حوادث و از بین برنده ترس و استرس اشاره کرد.

طراحی گردنبند فیروزه به گونه ای است که هم مناسب پوشش روزانه است و هم مناسب مجالس رسمی می باشد.این گردنبند زیبا و طراحی خاص و چشم نوازی دارد که نظر هر شخص در هر سنی را به خود جلب می کند.

این گردند جذاب دارای یک آویز است.این آویز یک نگین سنگ فیروزه دارد که به وسیله یک حلقه که از وسط سنگ رد شده است به زنجیر متصل شده است. جنس زنجیر و حلقه ی این گردنبند نقره می باشد.این گردنبند را می توان به همراه یک جعبه شیک به عنوان هدیه ای لوکس و زیبا به عزیزانمان هدیه دهیم.گردنبند فیروزه با نگین های ریز و درشت تزئین شده است و جذابیت این گردنبند فیروزه زنانه را دوچندان می کند.قیمت آن بستگی به رگه های موجود در سنگ و رنگ آبی سنگ دارد.

تولیدکنندگان گردنبند فیروزه نقره

تولیدکنندگان گردنبند فیروزه نقره تولیدکنندگان گردنبند فیروزه ای نیشابور نقره این محصول را با قابی از جنس نقره با طرحی زیبا و کلاسیک, با یک نگین درشت و چشم نواز که توجه همگان را به خود جلب میکند عرضه می کند. روی نگین بعضی از فیروزه های این گردنبند ها لکه های طلایی رنگی وجود دارد که زیبایی نگین را دوچندان می کند.

 فیروزه از دیرباز به عنوان سنگ آرزوها و سنگ آسمانی در میان مردم شناخته شده است که طرفداران بسیاری نیز دارد و ارامش خاصی به دارندگان خود می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین فروشنده گردنبند فیروزه زنانه

گردنبند فیروزه زنانه میتواند بهترین هدیه ای باشد که شما عزیزان جهت انواع مناسبت ها …

دیدگاهتان را بنویسید