گوهر ناب
خانه / ظروف خام / فروش ویژه ظروف خام فیروزه کوبی

فروش ویژه ظروف خام فیروزه کوبی

استفاده از ظروف خام فیروزه کوبی برای تزئیین و پذیرایی از مهمان ها امروزه بسیار رایج است. شرکت های تولیدی این ظروف را که از جنس مس ساخته شده اند با تنوع بسیار زیاد با هدف جلب مشتریان بیشتر تولید و به کار می گیرند. در بازار داخلی فروش ویژه ظروف خام با توجه به فاکتورهای کیفی و کمی آنها صورت می گیرد. برای آشنایی بیشتر و راهنمای خرید پرفروش ترین ظرف های خام مناسب فیروزه کوبی با ما تا انتها همراه شوید.

فروش ویژه ظروف خام فیروزه کوبی

تولید انواع جواهرات به کمک سنگ فیروزه

تولید انواع جواهرات به کمک سنگ فیروزه ساخت و تزئین جواهرات به کمک سنگ فیروزه سابقه ای طولانی در کشور دارد. حتماً در دستان مادر یا پدران خود، انگشترهایی با سنگ فیروزه آبی رنگ دیده اید که زیبایی خیره کننده ای نیز دارند. این نوع سنگ ها در کشور و معمولاً از معادن نیشابور استخراج و سپس توسط استادکاران به صورت دستی یا با دستگاه تراش داده می شوند. ساخت انواع گردنبند، گوشواره، ست های طلا و نقره با سنگ فیروزه برخی دیگر از کاربرهای این نگین های زیبا و آبی رنگ به شمار می آیند.
البته باید خاطر نشان کنیم که امروزه اکسسوری های زیبای زنانه و مردانه مانند دکمه های جواهر دوزی شده، لباس هایی با تزئیین سنگ و حتی کیف و کفش نیز با استفاده از این نوع سنگ ها ساخته می شوند.
با این وجود همچنان صنعت تولید انواع جواهرات بزرگترین مصرف کننده سنگ فیروزه در جهان به شمار می آیند که طرفداران خاص خود را دارند. انواع سنگ فیروزه شجری و عجم با رنگ های آبی روشن تا متمایل به سبز با رگه هایی بسیار کم رنگ از نمونه های پرکاربرد در صنعت جواهرات به شمار می آیند.

راهنمای خرید ظروف خام فیروزه کوبی

راهنمای خرید ظروف خام فیروزه کوبی انواع ظروف فیروزه کوبی مانند قندان، آجیل خوری، شیرینی خوری، سماور، لیوان و … محصولات بسیار پرکاربرد و پرطرفدار در بین خانم های ایرانی به شمار می آیند. این ظروف نمادی از فرهنگ و سنت ایرانیان است که امروزه در خانه های اکثر ما ایرانیان چند تکه از آنها وجود دارند.
برای خرید ظروف خام فیروزه سنگی که جنس آنها مسی است در نظر گرفتن برخی فاکتورهای کیفی و کمی اهمیت زیادی دارد. چند نمونه از مهمترین این معیارها عبارتند از:

  • جنس ظروف اصل و ضخامت آنها مناسب باشد.
  • ظروف لعابی مسی بهترین گزینه برای فیروزه کوبی هستند.
  • سعی کنید از خرید ظروفی بیش از اندازه سنگین خودداری کنید.
  • این نوع ظروف اغلب جنبه تزئین دارند. پس از شستن مداوم آنها خودداری کنید.

در بازار داخلی تولید ظروف خام فیروزه کوبی به ویژه در استان های اصفهان و یزد با سابقه طولانی و حجم زیاد صورت می گیرد. شرکت های تولیدی و استادکاران برای خرید عمده این محصولات و آگاهی از قیمت ها و نوسانات بازار می توانند با فروشندگان و نمایندگان پخش این مرکز در تماس باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید