گوهر ناب
خانه / فیروزه خاکه / فروش ویژه فیروزه خاکه به صورت کیلویی

فروش ویژه فیروزه خاکه به صورت کیلویی

سنگ فیروزه سنگی قیمتی است که برای استفاده در صنایعی نظیر تولید انگشتر استفاده می شود که قیمت بالای این محصول ممکن است تهیه آن را دشوار نماید. برای همین در صنعت سنگ فیروزه با استفاده از فیروزه خاکه نیشابور که از جمله انواع فیروزه خاکه اصل ایران محسوب می شود به تولید محصولات زینتی می پردازند تا قیمت تمام شده محصول ارزان تر گردد. برای خرید فیروزه خاکه کیلویی می توانید به مراکز فروش ویژه این محصول مراجعه کنید.

فروش ویژه فیروزه خاکه به صورت کیلویی

فیروزه باعث بى نيازى و دورى فقر مى گردد

فیروزه باعث بى نيازى و دورى فقر مى گردد سنگ فیروزه از سنگ های قیمتی و با ارزشی است که دین مبین اسلام ارزش ویژه ای برای آن قائل است به گونه ای که ممکن است روایات مختلفی را در منابع دینی بیابید که از سنگ فیروزه تمجید کرده و به استفاده از آن تاکید می کند. برای آشنایی بیشتر شما با این محصولات در این نوشتار تلاش می شود تا با ابتنای بر منابع دینی به برخی از فواید استفاده سنگ فیروزه اشاره شود.

یکی از خواص مهمی که ممکن است بتوان با تکیه بر منابع دینی برای همراه داشتن سنگ فیروزه ذکر نمود این است که فیروزه باعث بی نیازی از خلق خدا و دور شدن فقر از شما می شود. به گونه ای که در منابع معتبر دینی آمده است که در حدیثی امام صادق علیه السّلام فرموده اند کسی که انگشتری با نگین فیروزه در دست نماید فقیر نشده بی پول نمی ماند.

البته خواص ذکر شده برای فیروزه منحصر به رفق فقر و بی پولی نمی شود فواید دیگری برای سنگ فیروزه ذکر شده است از جمله آن که حضرت امیر المومنین علی بن ابیطالب علیه السّلام جهت پیروز شدن در مقابل مشکلات از انگشتری مزین به سنگ فیروزه استفاده می نمودند. همچنین در حدیثی از حضرت محمد صلوات الله علیه و آله نقل فمهیده می شود که خداوند متعال خطاب به او فرمود که من حیا می کنم دعای یک بنده که دستش را برای دعا به سوی من بلند کرده را رد نمایم در حالی که  او انگشتر فیروزه در دستش داشته باشد. بنابراین می توان گفت دعای با انگشتری که سنگ فیروزه دارد در نزد خداوند پذیرفته شده و رد نمی گردد.

عرضه کنندگان فیروزه خاکه کیلویی

عرضه کنندگان فیروزه خاکه کیلویی گرچه شاید اغراق نباشد که بگوییم تمام ایرانی ها لااقل با نام سنگ فیروزه آشنایی دارند ولی به نظر می رسد  که نام فیروزه خاکه برای بخش زیادی از مردم ناشناخته باشد. با این وجود ممکن است بتوان گفت که این محصول بازار فروش خوبی دارد که بیانگر آن است که تولید کنندگان انگشتر و سایر اشیاء زینتی با فیروزه خاکه ناآشنا نیستند.

بازار فروش خوب فیروزه خاکه طبیعتا باعث می شود که عرضه کنندگان فیروزه خاکه کیلویی در بازار زیاد شوند. البته چنانچه شما برای تولید محصولات خود نیازمند تهیه فیروزه خاکه به صورت کیلویی هستید  توصیه می شود به سراغ عرضه کنندگان منصف و معتبر آن در بازار بروید تا بتوانید این محصول را در مناسب ترین قیمت ممکن و کیفیت مناسب تهیه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت صادراتی فیروزه خاکه ایرانی

فیروزه خاکه ایرانی، یکی از مدل های با ارزش سنگ است که به علت دارا …

دیدگاهتان را بنویسید