گوهر ناب
خانه / ساعت فیروزه / فروش کلی ساعت فیروزه مردانه

فروش کلی ساعت فیروزه مردانه

سنگ فیروزه یکی از زیباترین و محبوب‌ترین گوهرهای زینتی با ویژگی‌های درمانی و سلامتی جسمی و روحی بسیار می باشد، کشور ایران نیز دارای معادنی غنی از سنگ های فیروزه می‌باشد که یکی از پر مخاطب‌ترین و محبوب‌ترین گوهرها نزد ایرانیان نیز می‌باشد.
از سنگ فیروزه در محصولاتی همچون: انگشتر نقره، ساعت، گردنبند، حلقه، گوشواره و… به کار می‌رود.
ما در اینجا یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین محصولات فیروزه ای، «ساعت فیروزه مردانه» را جهت عرضه و فروش فراهم نموده ایم.

فروش کلی ساعت فیروزه مردانه

همه چیز درباره ساعت های فیروزه ای

همه چیز درباره ساعت های فیروزه ای ساعت های فیروزه ای مزین به سنگ های فیروزه ای هستند که معمولا در مدل های مچی ساخته می شوند؛ البته از نوع دیواری و رومیزی نیز به تناسب های کمتر و خاص تری تولید می شوند.

در ابتدا به وجود انواع خواص در سنگ های فیروزه اشاره کردیم که از جمله مهمترین آنها: کاهش دردهای عضلانی و استخوانی، اصلاح گردش خون، افزایش اعتماد به نفس، نشاط آوری و یکسری تاثیرات معنوی مانند رفع بلا، افزایش ثروت و آرامش هستند، محتملاً علت ساخت بیشتر ساعت های فیروزه ای مچی نسبت به سایر مدل های ساعت های دیگر این خواص می باشند.
مرغوب ترین و مشهورترین سنگ های فیروزه در ایران و حتی جهان متعلق به نیشابور خراسان رضوری می باشند.

در طرح هر ساعت فیروزه ای مچی سنگ های فیروزه با ظرافت و اندازه های شکیلی قرار گرفته و بعضا کوبیده شده اند؛ یک ساعت فیروزه کوبی شده به علت خواص فوق العاده درمانی و معنوی و همچنین زیبایی خیره کننده و منحصر به فرد سنگ فیروزه تبدیل به خاص ترین نوع ساعت های زیبای دنیا شده که تا کنون توانسته است توانایی صادرات بسیار با ثبات و قابل توجهی را نسبت به خود اخذ نماید.

صادرات بهترین انواع ساعت فیروزه مردانه

صادرات بهترین انواع ساعت فیروزه مردانه همانطور که اشاره کردیم فیروزه نیشابور مشهورترین، باکیفیت‌ترین و زیباترین فیروزه دنیاست؛ این جواهرات خاص و مفید در حال حاضر دارای بیشترین متقاضیان از کشور های: عراق، ترکیه، چین، تایلند و به خصوص کشور عراق هستند، در عراق تقاضای زیادی برای سنگ های فیروزه ایرانی وجود دارد و به طور کلی مشخص شده مردمان کشورهای عرب به فیروزه ایرانی نسبت به هر گوهر سنگی بیشتر علاقه مند هستند.

به این تناسب ما هم در این فروشگاه که تلاش کرده ایم بهترین و مرغوب ترین محصولات فیروزه ای را فراهم نماییم، بازخورد عالی از صادرات بهترین انواع ساعت های فیروزه ای مردانه را نیز در برنامه های خودمان قرار دادیم و به همین ادله این نوید را به شما می دهیم که در این سایت بهترین انواع و مدل های ساعت های فیروزه ای مردانه مد نظر خودتان را خواهید یافت …

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده ساعت دیواری فیروزه کوب

امروزه ساعت در منازل و خانه ها به عنوان تابلو و زیبایی خانه استفاده می …

دیدگاهتان را بنویسید