گوهر ناب
خانه / سنگ راف فیروزه / قیمت انواع سنگ راف فیروزه نیشابور

قیمت انواع سنگ راف فیروزه نیشابور

قیمت انواع سنگ راف فیروزه نیشابور در بازار های داخلی با توجه به جنس و کیفیت متفاوت است. قیمت این محصول که برای خرید سنگ راف فیروزه ای اصل از طرف انواع کارخانه تولیدی مختلف در نظر گرفته شده است بهتر است بدانید که بسیار بالا تر می باشد و به این علت هم بسیاری از مشتری هایی که قصد خریداری آن ها را دارند نمی توانند به خوبی خرید سنگ فیروزه را انجام دهند.

قیمت انواع سنگ راف <a href=فیروزه نیشابور” class=”img-responsive aligncenter”>

همه چیز درباره سنگ راف فیروزه

همه چیز درباره سنگ راف فیروزه سنگ راف فیروزه اصل در سه منطقه از ایران تولید و استخراج می شود و این محصول با قیمت بالایی در بازار به مشتریان عرضه می گردد. اما از سه منطقه تولید کننده می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

نیشابور

دامغان

کرمان

نیشابور،  قدیمی ترین تولید کننده سنگ راف فیروزه انگشتر در ایران به شمار می رود و البته این در تولید انواع سنگ فیروزه سهیم بوده که به صورت زیر نام برده می شود:

سنگ راف فیروزه عجمی و نوع شجری

 • فیروزه نوع چغاله نیم رنگ

فیروزه نوع چغاله سفید و فیروزه نوع توفال رنگین

فیروزه نوع توفال نیم رنگ و فیروزه نوع توفال سفید

فیروزه نوع نرم و فیروزه نوع خاکه

فیروزه نوع گل کاسنی و فیروزه های نوع درشت از ویژگی سنگ فیروزه می توان به شفافیت روغنی تا ماتش و رنگ آبی آسمانی اش، آبی سبز یا سبز سیبی شناسایی کرد.

سفارش انواع سنگ راف فیروزه نیشابور

سفارش انواع سنگ راف فیروزه نیشابور فروشگاه سنگ راف فیروزه نیشابور ارائه دهنده بهترین و اصلی ترین سنگ راف فیروزه از طرف کارخانه های تولید سنگ فیروزه ایران عرضه می شود و این سنگ ها جزو بهترین سنگ های فیروزه کشور به شمار می آیند. این سنگ ها نسبت به محصولات دیگر کیفیت بالا تری دارند و بسیار مرغوب تر از همه می باشند که روز به روز تعداد مشتری های این کارخانه تولیدی در حال افزایش می باشد.

قیمت عمده سنگ راف فیروزه در بازار های داخلی فیروزه برای انواع محصولات و این نوع فیروزه ها در نظر گرفته اند بسیار بالا تر از قیمت های روز بازار های خرید و فروش می باشند.

 شرکت فروش انگشتر عمده فیروزه نیشابور در نظر دارد که محصولات خود را بسیار ارزان تر از قیمت های روز بازار های فروش ارائه کند.

در بازار های خرید و فروش در همه شهر های مختلف دیده می گردد که انواع و اقسام انگشتر ها و یا فیروزه های مختلف موجود می باشند و انواع شرکت های مختلف هم آن ها را تولید می کند.

استفاده از این نوع فیروزه های نیشابور بسیار خوشایند می باشند. چرا که همان گونه از نامش پیداست این محصولات از با ارزش ترین نوع فیروزه ها می باشند در تولید و فروش عمده انگشتر مردانه کاربرد دارد و این محصول از متقاضیان زیادی برخوردار است.

به این علت هم تولید کردن این محصولات از طرف انواع شرکت های لازم و ضروری می باشند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت فروش سنگ راف فیروزه

شرکت فروش سنگ راف فیروزه این نوع از ماده معدنی را در انواع مختلف، درجه …

دیدگاهتان را بنویسید