گوهر ناب
خانه / فیروزه / قیمت انواع فیروزه مخصوص فیروزه کوبی

قیمت انواع فیروزه مخصوص فیروزه کوبی

فیروزه یکی از انواع سنگ های معدنی با ارزشی است که در کشور های مختلف از جمله ایران، آمریکا و هندوستان یافت می شود. این سنگ با ارزش به عنوان جواهر استفاده می شود و از آن در ساخت انگشتر، جواهرات گران قیمت و یا استفاده در ظروف مسی به عنوان جواهر نشان کردن این ظروف کاربرد دارد. قیمت انواع فیروزه مخصوص فیروزه کوبی بستگی به اندازه سنگ، میزان خلوص آن و حجم عرضه و تقاضا دارد و با توجه به نوسانات بازار به نرخهای مختلف به فروش می رسد.  

قیمت انواع فیروزه مخصوص فیروزه کوبی

خواص سنگ فیروزه طبق روایات

خواص سنگ فیروزه طبق روایات همان طور که گفته شد فیروزه سنگ با ارزش و گران بهایی است که در اسلام استفاده از آن توصیه شده است. از این سنگ بیشتر برای دفع انرژی های منفی استفاده می شود و می توان با آن از بیماری های روحی و روانی جلوگیری نمود. در این مطلب به چندی از روایات در خصوص خواص سنگ فیروزه اشاره می نماییم.  

یکی از خواص سنگ فیروزه طبق روایاتی از پیامبر استجابت دعا می باشد. در هنگام دعا و خواندن نماز دست کردن انگشت فیروزه مستحب بوده و موجب برآورده شدن حاجات و آرزو ها می گردد. از دیگر روایات در خصوص خواص سنگ فیروزه روایتی از امام صادق (ع) می باشد. طبق فرموده امام صادق (ع) استفاده از سنگ فیروزه سبب شادابی روح و تقویت چشم می گردد و کسانی که از دید و تاری چشم رنج می برند می تواند موجب افزایش دید فرد استفاده کننده از این سنگ شود.

از دیگر خواص سنگ فیروزه به فرموده امام صادق (ع) گشایش در کارها (سعه صدر) و افزایش تحمل و صبر در برابر مشکلات زیاد می باشد. همچنین از این سنگ به عنوان سگ نیرو بخش نیز یاد می شود و استفاده از آن باعث تقویت قلب می گردد. استفاده از انگشتر فیروزه و دست کردن مداوم آن باعث می شود تا فرد دچار فقر و بی پولی نگردد. 

شرکت پخش فیروزه مخصوص فیروزه کوبی

شرکت پخش فیروزه مخصوص فیروزه کوبی شرکت پخش فیروزه مخصوص فیروزه کوبی برای عرضه سنگ مرغوب در سراسر کشور از روش های مختلف اقدام می نماید. امروزه شرکت برای پخش گسترده سنگ در سراسر کشور و تسهیل در خرید آن توسط مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.  

تولید کنندگان انواع ظرف فیروزه کوبی جهت ساخت ظرف فیروزه ای اصل نیز با مراجعه به این فروشگاه مجازی فیروزه مخصوص فیروزه کوبی را سفارش و به صورت اینترنتی با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار خریداری می نمایند. با این اقدام مشتریان با اطمینان خاطر از کیفیت و مرغوبیت سنگ و اصل بودن آن، فیروزه مخصوص را تهیه می نمایند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید