گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه مردانه / قیمت خرید انگشتر فیروزه مردانه اصل نیشابوری

قیمت خرید انگشتر فیروزه مردانه اصل نیشابوری

تقریباً تمامی افرادی که به دنبال خرید انگشتر فیروزه هستند با فیروزه نیشابوری آشنا هستند از فیروزه نیشابور به عنوان بهترین فیروزه جهان یاد می‌شود که محصولات گوناگونی از جمله انگشترهای مردانه با استفاده از این گوهر زیبا ساخته می شود قیمت مستقیم و بدون واسطه فیروزه اصل را از ما بخواهید.هرگاه صحبت از خرید سنگ فیروزه می‌شود اولین سوالی که خریدار از فروشنده در مورد سنگ فیروزه می پرسد در مورد اصالت سنگ است شاید پرسد آیا این سنگ اصل است؟ کلمه اصل به این معنا است این سنگ مربوط به معدن فیروزه نیشابور است یا خیر.

وضعیت امروز بازار انگشتر فیروزه

امروزه با توجه به ورود دنیای مجازی و اینترنت به جامعه ما و رشد روزافزون ضریب نفوذ اینترنت در جامعه همچنین به وجود آمدن شبکه های اجتماعی از قبیل تلگرام ، بازار جواهرات و سنگهای قیمتی دچار تغییرات و دگرگونی های فراوانی شده است. بسیاری از افراد بدون داشتن سرمایه زیاد و حتی تخصص و حرفه ی مرتبط با صنعت جواهرات از طریق شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام تلگرام فیس بوک و غیره و بعنوان واسطه دوم و یا حتی سوم اقدام به فروش انگشتر و زیورآلات می نمایند. یکی از مضرات این وضع پیش آمده کم شدن اعتماد مشتری و مصرف کننده به محصولاتی است که در فروشگاه های معتبر عرضه میشوند.

قیمت انگشتر فیروزه

فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت یک انگشتر فیروزه نقش دارند که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود

جنس فلز استفاده شده برای ساخت رکاب:
معمولا از فلزات گران قیمت برای ساخت رکاب انگشتر ها استفاده می شود طلا و نقره متداولترین و رایج ترین فلزات برای ساخت انگشتر هستند.
اما فقط استفاده کردن از این دو فلز برای ساخت رکاب همیشه مناسب نیست به عنوان مثال در دین ما اسلام استعمال طلا توسط مرد نکوهش شده است و جایز نیست که مردان از طلا به عنوان زیورآلات استفاده کنند.
اگر تاکنون از انگشتری که رکاب آن نقره باشد استفاده کرده باشید متوجه یک عیب انگشتر های نقره شده اید و آن هم سیاه شدن نقره به مرور زمان است که باید بعد از مدتی استفاده کردن، انگشتر نقره را به انگشتر ساز بدهید تا با انجام چند مرحله پرداخت و سفید کاری دوباره رکاب را به حالت براقیت اولشبرگرداند.
این دغدغه ها در مورد استفاده از طلا و نقره همراه چند مورد دیگر جواهر سازان را بر آن داشته است که از یک آلیاژ جدید برای ساخت رکاب انگشتر ها استفاده کنند.
این آلیاژ که جدیدا وارد بازار انگشتر شده فدیوم نام دارد که از ترکیب نقره و پلادیوم به دست می آید شیوه کار به این صورت است که فلز نقره و پلادیوم را ذوب کرده و باهم مخلوط می‌کنند البته اگر بخواهیم از لحاظ فنی بررسی کنیم عملا درصد کمی از فلز پلادیوم، که از خانواده پلاتین است، در حدود ۸ تا ۱۲ درصد در فلز نقره ذوب می شود.
البته استفاده از آلیاژی فدیوم هم مانند طلا و نقره مزایا و معایبی دارد معایب آن بیشتر در مورد مسائل مربوط به ساخت فراوری این آلیاژ است قیمت تمام شده ی بالا هم از دیگر نکاتی است که برای انگشترهای با رکاب فدیوم باید در نظر داشت.

هزینه ی اولیهخرید سنگ خام فیروزه:
یکی دیگر از عواملی که نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت سنگ تراش خورده و به تبع آن تعیین قیمت تمام شده یک انگشتر فیروزه ایفا می کند هزینه ای است که تولید کننده انگشتر و نگین برای خرید سنگ خام فیروزه پرداخت می‌کند.
سنگ فیروزه مثل بقیه اجناس و کالاهای دیگر از قیمت ثابتی برخوردار نیست نوسانات قیمت در سنگ خام فیروزه به عوامل مختلفی بستگی دارد.
رونق بازار زیورالات در خارج به عنوان صادرات و همچنین بازار داخلی . میزان و نحوه استخراج فیروزه نیشابور در آن مقطع و یا به بیانی ساده تر شرایط شرکت تعاونی توسعه معدن فیروزه نیشابور در هنگام فروش سنگ به سهامداران و همچنین در تعیین قیمت پایه در برگزاری مناقصات فروش سنگ نیز نقش موثری در تعیین قیمت تمام شده سنگ خام فیروزه دارد.
نزدیک بودن به عید نوروز هم در تعیین قیمت سنگ خام بی تأثیر نیست

شرایط فروشنده انگشتر فیروزه:
با خواندن این عنوان شاید دچار ابهامی در ذهن خود شوید که منظور ما از این حرف چه بوده است در توضیح شرایط فروشنده انگشتر فیروزه باید گفت اگر فروشنده خود واسطه دوم یا سوم باشد مطمئنا قیمت انگشترهای فیروزه ای که ارائه می دهد بالا خواهد بود اما اگر مانند مجموعه گوهر ناب خود تولید کننده و تراشنده باشد و همچنین از سهامداران معدن فیروزه باشد هم قیمت و هم کیفیت فیروزه های ارائه شده توسط این نوع فروشگاه ها بسیار عالی و قابل قبول خواهد بود.>

منبع: گوهرناب

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه کنندگان انگشتر فیروزه مردانه

انگشتر فیروزه مردانه یکی از انگشترهای مورد علاقه مردان است که مورد استفاده روزانه آنها …

دیدگاهتان را بنویسید