گوهر ناب
خانه / سنگ فیروزه / قیمت فروش سنگ فیروزه مرغوب

قیمت فروش سنگ فیروزه مرغوب

سنگ فیروزه مرغوب پرطرفدار ترین سنگ در میان ما ایرانیان می باشد؛ زیرا این سنگ در تناژ رنگی فیروزه ای و آبی تیره زیباترین جلوه را به زیورآلات می بخشند و همچنین از خواص درمانی بسیاری برخوردارند؛ با ما در این سفر همراه شوید قصد داریم فیروز را بهتر شناخته و انواع سنگ فیروزه را به شما عزیزان معرفی کنیم.

قیمت فروش سنگ فیروزه مرغوب

ویژگی های نگین فیروزه اصل

ویژگی های نگین فیروزه اصل همانطور که پیش تر اشاره کردیم فیروزه محبوب ترین سنگ در میان ما ایرانیان است و این دلیل بسیار خوبی دارد؛ زیرا فیروزه علاوه بر زیبایی چشم نواز خواص بیشماری را به همراه دارد.

در واقع فیروزه از انواع سنگهای آذرین بوده و در نواحی آتشفشانی یافت می شود؛ درجه سختی این سنگ ها ۵/۵ الی ۶ است که در صورت خشک شدن کامل این درجه سختی افزایش نیز می یابد، به همین دلیل بهترین سنگ فیروزه جهت تولید جواهرات سنگهایی هستند که در سطوح زمین یافت می شوند.

فیروزه در تناژ گسترده‌ای از سبز روشن تا آبی تیره موجود میباشد که هر چه رنگ آبی تیره غالب تر باشد آن فیروزه از درجه کیفی بالاتری برخوردار است.

همچنین می‌توان کیفیت سنگ را بر اساس مکانی که معدن آن در آن قرار دارد دسته بندی کرد؛ این باعث افتخار ما ایرانیان است که بهترین معدن سنگ فیروزه در ایران و در شهر نیشابور قرار دارد.

آیا میدانید یک فیروزه اصل را از تقلبی تشخیص دهید؟!

فیروزه های تقلبی معمولاً از پلاستیک فشرده که به آن رنگ آبی فیروزه ای زدند درست می شوند اما گاهی اوقات همین فیروزه های تقلبی آنقدر حرفه ای و زیبا ساخته می شوند که قابل تشخیص نیستند؛ با ما همراه شوید می خواهیم چند اصل برای تشخیص فیروزه روش از تقلبی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

  • با سوزن روی فیروزه خراش ایجاد کنید؛ آیا موفق شدید؟! اگر موفق به ایجاد خراش شدید باید بگویم متاسفانه فیروزه شما تقلبی است، زیرا یک فیروزه اصل می تواند روی آینه خراش ایجاد کند.
  • آیا فیروزه شما در آفتاب تغییر رنگ می‌هد؟! اگر جواب شما مثبت است باید بگویم قطعاً یک فیروزه اصل را را در دست ندارید.

اگر فیروزه شما از این آزمون سربلند بیرون آمد باید بگویم لطفاً مراقب این سنگ ارزشمند باشید؛ چگونه؟!…

  • هنگام استفاده از عطر، لوازم آرایش و انواع کرم‌ها لطفاً فیروزه ارزشمند خود را کنار بگذارید.
  • فیروزه را در ظروف مخصوص جواهرات نگهداری کنید.
  • هنگام کار با آب، فیروزه خود را کنار بگذارید.

فیروزه نیشابور که از بالاترین کیفیت در تمام جهان برخوردار است و به صورت کاملاً شناخته شده در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است سالهاست که از کشورمان به سراسر جهان خصوصاً عراق و ترکیه صادر می گردد و زینت بخش جواهرات تمامی ملل جهان است.

این آرزوی ماست که شما هموطنان نیز از این سنگ زیبا و پر خاصیت به صورت هر روزه بهره ببرید.

عرضه کنندگان سنگ فیروزه مرغوب

عرضه کنندگان سنگ فیروزه مرغوب همانطور که پیش‌تر توضیح دادیم تشخیص سنگ فیروزه درجه یک بسیار دشوار است و گاهی هم غیر ممکن؛ پس شما تنها می توانید با مراجعه به یک عرضه‌کننده معتبر و معتمد سنگ فیروزه از اصل بودن و همچنین خلوص بالای فیروزه خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

شما هم وطنان می توانید با مراجعه به خانه انگشتر فیروزه، سنگ مرغوب و درجه یک مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید؛ ما به عنوان عرضه‌کنندگان عمده دسته واسطه را کوتاه کرده و مستقیماً با شما ما مصرف کننده عزیز روبرو شده ایم، زیرا افتخار ما خدمت رسانی به شما هموطنان است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید سنگ فیروزه نیشابور به صورت کیلویی

خرید سنگ فیروزه کیلویی، یکی از بهترین و برترین روش هایی است که تولید کنندگان …

دیدگاهتان را بنویسید