گوهر ناب
خانه / نیم ست فیروزه / قیمت فروش نیم ست فیروزه کوبی اشکی

قیمت فروش نیم ست فیروزه کوبی اشکی

سنگ فیروزه یکی از نمونه سنگ‌ های بسیار زیبا و معروف در کشور می باشد که از آن برای تولید انواع زیورآلات و جواهرات استفاده می‌ شود که یک نمونه تولیدی از آن نیم ست فیروزه کوبی با طرح اشک می‌ باشد، قیمت فروش نیم ست فیروزه کوبی اشکی با توجه به اندازه نیم ست، کیفیت آن، جنس نیم ست، نوسانات بازار و تعداد خرید دارد و هرچه این محصول از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، از قیمت بیشتری هم خواهد بود.  

قیمت فروش نیم ست فیروزه کوبی اشکی

مشخصات بهترین نوع نیم ست فیروزه کوبی

مشخصات بهترین نوع نیم ست فیروزه کوبی زیورآلات به‌ عنوان یکی از اکسسوری های بسیار زیبا و محبوب بین بانوان می ‌باشد که دارای انواع مختلفی بوده و با طرح و مدل ‌های گوناگونی تولید می ‌شود که یکی از نمونه های بسیار زیبای آنها نیم ست ‌های سنگی می ‌باشد که از سنگ ‌های طبیعی و یا مصنوعی در تولید آنها استفاده می ‌شود و از بین بهترین نمونه های آنها می ‌توان به نیم ست های فیروزه ای، یاقوت، یشم و بسیاری سنگ‌ های زیبا و محبوب اشاره کرد که هرکدام علاوه بر زیبایی خاصی که دارند از خواص و فواید بسیار زیادی نیز برخوردار می باشند. 

بهترین نوع نیم ست فیروزه کوبی اصل به‌ عنوان یکی از زیباترین و پرفروش ‌ترین نمونه نیم ست ‌ها در بازار معرفی می‌ شود و از آنجایی‌ که فیروزه ‌های ایرانی جزو بهترین و مرغوب ترین فیروزه ها در کشور و جهان می باشند، سبب شده تا نیم ست های تولید شده از آنها از محبوبیت بالایی نیز برخوردار گردند و به همین علت این نیم ست ها از مشخصات زیادی به شرح زیر برخوردار خواهند بود. 

  • نیم ست فیروزه کوبی اصل از سنگ فیروزه اصل به دست آمده است و فرد اگر شناخت کافی از این نمونه سنگ داشته باشد قطعاً به ‌راحتی می‌ تواند آن را تشخیص دهد. 
  • یکی از مهمترین مشخصه‌ های نیم ست فیروزه کوبی خواص درمانی سنگ آن می باشد که برای ایجاد آرامش و کمک به تقویت قلب و اعصاب بسیار مفید می ‌باشد. 
  • در تولید بهترین نوع این نیم ست ها سعی شده که از سنگ‌ های مرغوب و درجه یک استفاده شود که فاقد هر گونه هوازدگی و یا ناخالصی می ‌باشند. 
  • مشخصه دیگر آنها کیفیت به همراه طول عمر بالای آنها می ‌باشد که برای مدت ‌های طولانی می ‌توانند ویژگی ‌ها و زیبایی ظاهری خود را حفظ نمایند. 

عرضه کنندگان نیم ست فیروزه کوبی اشکی

عرضه کنندگان نیم ست فیروزه کوبی اشکی نیم ست فیروزه کوبی اشکی دارای انواع مختلفی است که پایه آنها بر اساس نقره یا طلا و یا استیل و غیره بوده که هر کدام از کیفیت و قیمت‌ های متفاوتی برخوردار می باشند. 

عرضه ‌کنندگان نیم ست فیروزه ای نقره، نیم ست فیروزه کوبی اشکی و مدل‌ های مختلف دیگر این نمونه زیور آلات بسیار زیبا و خاص را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می ‌کنند و در اختیار علاقمندان و بازار فروش قرار می ‌دهند. 

این سایت به عنوان راهی برای خرید انواع نیم ست فیروزه ای اشکی می باشند و متقاضیان می توانند از این طریق آن را سفارش داده و خریداری نمایند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مراکز پخش نیم ست فیروزه طلا

مراکز پخش نیم ست فیروزه طلایی محصولات را در انواع بسیار متفاوتی در اختیار متقاضیان …

دیدگاهتان را بنویسید