گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه بزرگ / مرکز توزیع انگشتر فیروزه بزرگ

مرکز توزیع انگشتر فیروزه بزرگ

مرجع توزیع کننده انگشتر فیروزه بزرگ در ایران یکی از اصلی ترین مکان هایی است که می توان از این طریق محصولات اصل و با کیفیتی را خریداری کرد. انگشتر های فیروزه دارای مدل های مختلف زنانه و مردانه هستند. انگشتر فیروزه شجری مردانه یکی از مدل های بسیار پر فروش در ایران است که بسیاری از افرادی که دوستدار این نوع از سنگ های نیمه قیمتی و انگشتر های نقره هستند از آن استقبال می کنند.

مرکز توزیع انگشتر فیروزه بزرگ

خواص استفاده از انگشتر فیروزه

خواص استفاده از انگشتر فیروزه فیروزه یکی از سنگ های نیمه قیمتی است که مرجع تولید آن شهر نیشابور می باشد. این شهر به دلیل داشتن بزرگترین منبع تولید فیروزه در جهان یکی از بزرگترین تولید کننده ها و صادر کننده های فیروزه محسوب می شود.

فیروزه به دلیل داشتن خواص بسیار زیادی که دارد و از طرف دیگر به دلیل زیبایی آن، یکی از محصولات پر فروش در جهان است. از طرف دیگر مسلمان ها یکی از بزرگترین خریدار های فیروزه محسوب می شوند. دلیل اصلی این که مسلمان ها استقبال زیادی از آن می کنند مربوط به اعتقادات و احادیثی است که در این زمینه بیان شده است.

فیروزه محصولی است که می تواند نور چشم را زیاد کند و از نظر اعتقادی و مذهبی می تواند باعث استجابت دعا شود. جالب است بدانید که خواص این سنگ تنها در احادیث بیان نشده و بسیاری از درمان بیماری ها هم می توانند شامل خواص آن شوند.

از خواصی که می توان برای بدن بیان کرد موارد زیر هستند:

  • تقویت قلب
  • تقویت چشم
  • تقویت گردش خون
  • تقویت گلو
  • تقویت معده
  • تقویت کبد
  • و …

این سنگ یکی از شناخته شده ترین سنگ های زینتی است که در جهان وجود دارد و به دلیل داشتن رنگ های متنوع می تواند خریدارهای زیادی را با سلیقه های مختلف به خود جذب کند.

صادرکنندگان انگشتر فیروزه بزرگ به ترکیه

صادرکنندگان انگشتر فیروزه بزرگ به ترکیه انگشتر های فیروزه محصولاتی هستند که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور های دیگر هم خرید و فروش می شوند. این محصولات به صورتی هستند که هر خریدار بسته به این که به چه نوع از آن علاقه دارد می تواند آن را خریداری کند.

فیروزه ها در رنگ های آبی و سبز موجود هستند و به طور معمول رنگ آبی فیروزه محصولی پر طرفدارتر و از طرفی از نظر قیمتی متفاوت تر است. این محصول به شکل های مختلف انگشتر، گردنبند، گوشواره و … تولید می شود.

تنوع در این محصولات به سایز های آن ها برمی گردد. برخی از آن ها دارای سایز های بزرگ تر و برخی دارای سایز های کوچک تر هستند. از طرفی تنوع این نوع انگشتر ها می تواند به شکل نگین آن ها هم متفاوت باشد. انگشتر فیروزه مربعی یکی از این نمونه ها محسوب می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

سازنده انگشتر فیروزه

انگشتر فیروزه بزرگ زنانه در بازار اصفهان

انگشتر فیروزه بزرگ زنانه که معمولا از سنگ های درشت تر ساخته می شود، در …

دیدگاهتان را بنویسید