گوهر ناب
خانه / نیم ست فیروزه / مرکز خرید نیم ست فیروزه سبز

مرکز خرید نیم ست فیروزه سبز

نیم ست فیروزه سبز یک محصول بسیار فوق العاده تولید شده در ایران است. اصلی ترین مرکز تولید این فیروزه ها در شهر نیشابور است که به دلیل وجود معدن فیروزه توانسته بخش زیادی از نیاز فیروزه را در جهان تامین کند. این سنگ نه تنها برای زیبایی بلکه به عنوان سنگ های درمانی هم استفاده می شود. در برخی از احادیث در مورد این سنگ آمده که نور چشم را زیاد می کند.مرکز خرید نیم ست فیروزه سبز

نیشابور تولیدکننده اول فیروزه

نیشابور تولیدکننده اول فیروزه اصلی ترین و بزرگ ترین مرکز تولید فیروزه و سایر انواع جواهراتی که با فیروزه تولید می شوند شهر نیشابور در استان خراسان رضوی است. به دلیل این که یکی از روستا های این شهر دارای معدن بزرگ فیروزه می باشد محصولات مختلفی از این دسته به بازار های فروش عرضه می شود.

جالب است بدانید که فیروزه ها تنها در یک رنگ تولید نمی شوند و رنگ های آن ها بین سبز و آبی متغیر است. نیم ست فیروزه نیشابور یک محصول پر استقبال از سوی مشتری ها محسوب می شود.

این نوع از جواهرات می توانند به شکل های مختلفی تولید شوند. رکاب این فیروزه ها می تواند از جنس های مختلفی باشد. اما بیشتری موردی که از آن به عنوان رکاب فیروزه استفاده می شود نقره است.

نه تنها نیم ست ها بلکه سایر مدل های دیگری هم از فیروزه را می توان در بازار های خرید و فروش مشاهده کرد. یکی دیگر از نمونه هایی که در بین خانم ها و آقایان طرفدار زیادی دارد انگشتر ها هستند. بیشترین حدیثی که در زمینه فیروزه از سوی احادیث بیان می شود استفاده از همین انگشتر های فیروزه می باشد.

در کنار نقره می توان از فلزات متفاوت دیگری هم استفاده کرد. گاها می بینیم که برخی سعی می کنند سنگ های فیروزه را در رکاب طلا سفارش دهند. رنگ های این فیروزه ها و سلیقه انتخاب آن ها معمولا تفاوت دارد. برخی از کشور ها فیروزه آبی را بیشتر می پسندند.

آشنایی با صادرکنندگان نیم ست فیروزه سبز

آشنایی با صادرکنندگان نیم ست فیروزه سبز فیروزه محصولی است که به دلیل خاص بودن نه تنها در بازار های فروش داخلی بلکه در بسیاری از بازار های خرید و فروش صادراتی هم عرضه می شوند. فیروزه ها می توانند سایز ها و کیفیت های مختلفی داشته باشند.

شاید بپرسید منظور از کیفیت در سنگ های فیروزه چیست؟ در ایران قیمت های فیروزه هایی که به رنگ آبی نزدیک تر هستند معمولا بیشتر از موارد دیگر است. از همه مهم تر این که خالص بودن فیروزه هم اهمیت بسیار زیادی دارد.

در فیروزه ها می بینیم که رگه هایی از سنگ در آن ها دیده می شود. ممکن است برخی از آن ها دارای سنگ بیشتری باشند و فیروزه آن ها کم باشد و قیمت آن ها متفاوت تر از سایرین می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مراکز پخش نیم ست فیروزه طلا

مراکز پخش نیم ست فیروزه طلایی محصولات را در انواع بسیار متفاوتی در اختیار متقاضیان …

دیدگاهتان را بنویسید