گوهر ناب
خانه / سنگ خام فیروزه / مرکز صادرات سنگ خام فیروزه معدن نیشابور

مرکز صادرات سنگ خام فیروزه معدن نیشابور

مرکز صادرات سنگ خام فیروزه معدن نیشابور را، با قیمت عمده و مستقیم روانه کشورهایی همچون عراق و ترکیه می کند. فیروزه یک سنگ بسیار با ارزش، زیبا و گران قیمت است که در رشد توسعه صادرات و سرازیر شدن ارز قابل توجه به کشور نقش کلیدی و بسیار مهمی دارد. این سنگ به شکل خام صادر می شود و در جواهرات استعمال می شود. 

مرکز صادرات سنگ خام فیروزه معدن نیشابور

آشنایی با سنگ خام فیروزه

آشنایی با سنگ خام فیروزه سنگ خام فیروزه در نوع فیروزه عجمی و شجر در بازار در دسترس صنعتگران قرار می گیرد و بعد از برش و فرآوری در اشکال مختلف تبدیل به سنگ های بسیار زیبا و براقی می شوند که در انواع جواهرات استعمال می شود. البته در صنعت مرصع نیز از این سنگ استفاده می شود. فسفات آلومینیوم و مس از ترکیبات اصلی آن به شمار می آید و بر اثر فعالیت های آتشفشانی به نوعی در مناطقی که خشک هستند یافت می شوند.

معمولا در رنگ فیروزه ای، آبی، سبز و  ترکیبی از این دو رنگ در معادن استخراج می شوند. چون در این سنگ مقادیر قابل توجهی اکسیداسیون آهن موجود می باشد، رشته های ظریفی از رنگ قهوه ای در آن دیده می شود. وجود مس باعث می شود که دارای رنگ آبی باشد. یکی از عواملی که باعث می شود رنگ فیروزه متغیر باشد وجود آهن و مس در مقادیر گوناگون می باشد. سنگ راف فیروزه نیشابور در کارگاه های برش و ساخت این سنگ به عنوان یک ماده اولیه نقش کلیدی دارد. سنگ راف فیروزه عجمی بر حسب وزنی که دارد قیمت گذاری می شود. 

بررسی قیمت روز سنگ خام فیروزه معدن

بررسی قیمت روز سنگ خام فیروزه معدن قیمت روز سنگ خام فیروزه معدن نیشابور در وهله اول بر حسب وزن یا گرم محاسبه می شود. وزن هر چه قدر باشد بر اساس گرم تعیین قیمت می شود. این سنگ دارای درجه کیفی یک ، دو و سه می باشد و سنگ مذکور بر حسب تعداد ارزش گذاری می شود. قیمت سنگ خام تزیینی با توجه به اینکه واردات آن ممنوع شده احتمالا رو به افزایش خواهد رفت و چون به اندازه کافی این نوع از سنگ در ایران نمی باشد قاعدتا کارگاه ها غیر فعال خواهد شد چون سنگ خام برای تولید ندارند و قطعا اشتغالی نیز در کار نخواهد بود بنابراین قاچاق این پدیده شوم خود را نشان خواهد داد.

این سنگ ها بعد از استخراج و جمع آوری در مزایده هایی که به شکل کاملا عمومی انجام می شود قابلیت فروش دارد و قیمت آن تعیین و ارزش گذاری می شود. معمولا این سنگ را در قالب بسته در معرض فروش قرار می دهند و طبق گزارشات هر بسته سنگ فیروزه بالغ بر یکصد کیلو وزن دارد. برای کسب اطلاعات دقیق تر و جامع تر می توانید با برقراری تماس با وب از دانش کارشناسان مجرب و فعال در این زمینه بهرمند شوید.    

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید انواع سنگ خام فیروزه نیشابور

سنگ فیروزه از بهترین و مرغوب ترین انواع سنگ های نیمه قیمتی به شمار می …

دیدگاهتان را بنویسید