گوهر ناب
خانه / نگین فیروزه / مرکز صادرات نگین فیروزه به عربستان

مرکز صادرات نگین فیروزه به عربستان

سنگ فیروزه محصولی قیمتی و در عین حال تزئینی به شمار می آید که اغلب در ساخت زیورآلات مورد استفاده قرار می گیرد. وجود معادن مختلف این سنگ در کشورهای مختلف، تنوع عرضه و قیمت آن را موجب شده است. در این مقاله به بررسی برخی ویژگی های کیفی این سنگ و چگونگی تشخیص آن می پردازیم. همچنین بزرگترین مرکز صادرات نگین فیروزه به عربستان را برای خریدهای عمده و سفارشات صادراتی معرفی خواهیم کرد.

مرکز صادرات نگین فیروزه به عربستان

چگونگی تشخیص فیروزه اصل از تقلبی

چگونگی تشخیص فیروزه اصل از تقلبی امروزه استفاده از سنگ فیروزه برای تزئیین جواهرات، ظروف و حتی ساخت اشیاء قیمتی رواج گسترده ای یافته است. از آنجا که ایران از جمله بزرگترین تامین کنندگان این نوع سنگ در بازار جهانی به شمار می آید، هر ساله حجم قابل توجه ای از این محصول به صادرات اختصاص می یابد.
در این میان شناخت نگین فیروزه اصل از ارقام تقلبی و پلاستیکی اهمیت زیادی برای خریداران عمده و فعالین بازار داخلی و خارجی دارد. بدون شک این امر کار چندان راحتی نخواهد بود. با این وجود در نظر گرفتن معیارهای زیر تا حدودی می تواند تضمین کننده کیفیت و اصل بودن این سنگ ها باشند:

  • وزن سنگ: سنگ فیروزه اصل به مراتب بسیار سنگین تر از ارقام تقلبی است.
  • عدم خراش خوردن: این نوع سنگ در مواجه با هر گونه اشیاء نوک تیز مانند سوزن به هیچ عنوان خراشیده نمی شود.
  • رنگ سنگ فیروزه: با توجه به میزان آهن و کرم موجود در این سنگ ها، رنگ آنها بین آبی کم رنگ تا مایل به سبز متغیر است.
  • عدم تغییر رنگ: سنگ های اصل فیروزه با قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب تغییر رنگ نمی دهند.

بررسی بازار صادرات نگین فیروزه

بررسی بازار صادرات نگین فیروزه صادرات نگین فیروزه آماده شده در ابعاد و وزن های مختلف به کشورهای مختلفی صورت می گیرد. کشورهای عربی خاورمیانه مانند عراق، عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله بزرگترین خریداران این محصول به شمار می آیند. ساخت انواع تسبیح و به کارگیری سنگ در جواهرات به ویژه انگشترهای مردانه برخی از مهمترین کاربردهای این سنگ در کشورهای عربی هستند.
طی سالهای اخیر میزان تقاضای بازار منطقه ای برای خرید عمده سنگ فیروزه اصل نیشابور رشد قابل توجه ای داشته است که این امر افزایش میزان تولید و عرضه این محصول را سبب شده است. توجه کنید که خرید نگین فیروزه نیشابور اصل از سوی خریداران خارجی با اهداف مختلف صورت می گیرد. از این رو تنوع طرح و همچنین تولید بر حسب نیاز بازار مورد نظر اهمیت زیادی خواهد داشت.
برای مشاوره بیشتر در زمینه طراحی و تولید نگین فیروزه، آماده سازی زمینه های صادراتی به کشورهای عربستان و اروپا، آشنایی با قوانین و مقررات صادراتی و آگاهی از نوسانات بازار می توانید با مشاوران این مرکز در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم نگین فیروزه عجمی نیشابور

فیروزه از جمله نگین های بسیار با ارزش و پرطرفدار است که نیشابور یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید