گوهر ناب
خانه / نگین فیروزه / مرکز صادرات نگین فیروزه مرغوب

مرکز صادرات نگین فیروزه مرغوب

نگین فیروزه مرغوب و اصل ویژگی هایی از نظر شکل ظاهری دارد که هر چند به آسانی قابل تشخیص نیست اما معیاری برای استفاده در صنایع مربوط به شمار می رود. طی سالهای اخیر صادرات انواع نگین فیروزه نیشابور به صورت آماده و در ابعاد مختلف گسترش زیادی داشته که سبب تولید این محصول توسط شرکت های نوپا و قدیمی در حجم بالایی شده است. شناخت مرکز و تامین کنندگان انواع سنگ های فیروزه و نگین آماده اهمیت زیادی در کاهش قیمت ها خواهد داشت.

مرکز صادرات نگین فیروزه مرغوب

ویژگی های نگین فیروزه مرغوب

ویژگی های نگین فیروزه مرغوب نگین فیروزه از دیرباز تا به امروزه، برای رکاب انگشترهای طلا و نقره بکار برده می شده. امروزه با توجه به تنوع تولید این محصول در کشور و واردات انواع نگین آماده از کشورهای دیگر، شاهد تنوع عرضه آن در اشکال، طرح و سایزهای مختلف هستیم. در این بین شناخت نگین فیروزه اصل و آشنایی با ویژگی های فیزیکی و ظاهری اهمیت زیادی دارد. چرا که ارقام صنعتی و پلاستیکی نگین های رنگی برای ساخت بدلیجات نیز رونق زیادی دارد.
در وهله اولین توجه به براق بودن، شفافیت و شکل نگین می تواند آن را از سنگ های مصنوعی متمایز کند. اگر بر روی نگین فیروزه نور بیاندازید به راحتی می توانید براقیت و اصل بودن آن را تشخیص دهید. نگین فیروزه اصل و مرغوب در برابر برخی مواد شوینده و الکل ها از خود واکنش شیمیایی و تغییر رنگ نشان می دهد. به همین علت توصیه می کنیم همواره این نگین ها را با پارچه و آب خالص تمیز کنید.
نکته مهم دیگر انتخاب مراکز معتبر برای خرید نگین های فیروزه مرغوب و درجه یک است. برندهای معتبر و گالری های فعال در این زمینه همواره بهترین نوع نگین را با تنوع بسیار زیاد در اختیار خریداران و مشتریان خود قرار می دهند.

عرضه کنندگان نگین فیروزه مرغوب

عرضه کنندگان نگین فیروزه مرغوب امروزه از نگین ساخته شده از سنگ فیروزه نیشابور برای تزئین انواع ست های طلا و نقره مانند دستبند، گوشواره، گردنبند و حتی ساعت نیز استفاده می کنند. سایز و ابعاد نگین ها متناسب با نیاز بازار و تولید کنندگان جواهرات همواره متغییر است. با این حال باید اشاره کنیم که نگین های دایره ای، اشکی و همچنین بیضی سه نمونه از مدل های پرفروش در بازار و بین سازندگان طلا و نقره به شمار می آیند.
برای خرید عمده و سفارش مستقیم ساخت نگین متناسب با نیاز سازندگان زیور آلات ارتباط مستقیم با تامین کننده اهمیت زیادی در آگاهی از قیمت ها و اطمینان از کیفیت محصول نهایی خواهد داشت. نمایندگان فروش و عرضه کنندگان آنلاین این مرکز برای تامین بهترین انواع نگین فیروزه آماده همکاری با کلیه خریداران و صادر کنندگان در سراسر کشور هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم نگین فیروزه عجمی نیشابور

فیروزه از جمله نگین های بسیار با ارزش و پرطرفدار است که نیشابور یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید