گوهر ناب
خانه / نگین فیروزه / مرکز عرضه نگین فیروزه صادراتی

مرکز عرضه نگین فیروزه صادراتی

امروزه انواع سنگ ها با طرح ها و رنگ های مختلف در کارخانه ها توسط دستگاه های مخصوص صیقل داده می‌ شوند و به شکل نگین انگشتر در اختیار خریداران قرار می ‌گیرند. یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین انواع این محصولات نگین فیروزه می ‌باشد. مرکز عرضه نگین فیروزه صادراتی در بیشتر شهر های تولید کننده این محصول موجود می ‌باشد. این مراکز بهترین و با کیفیت ترین نگین ها را به بازار فروش عرضه می‌ ‌کنند. 

مرکز عرضه نگین فیروزه صادراتی

استفاده از نگین فیروزه در جواهرات

استفاده از نگین فیروزه در جواهرات در اینجا برای آشنایی بیشتر شما با انواع نگین های موجود در بازار از جمله نگین فیروزه به معرفی مختصری درباره این محصول می ‌پردازیم و همچنین برخی از ویژگی های ظاهری آن را بیان می ‌کنیم. همانطور که می‌ دانید امروزه استفاده از نگین فیروزه در جواهرات بسیار پررونق شده است. نگین های فیروزه دارای ظاهری خاص هستند و رنگی بسیار زیبا دارند به همین دلیل توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب نمایند.

نگین فیروزه اصل به حدی پر طرفدار است که به کشور های خارجی از قبیل عراق و ترکیه نیز صادر می ‌شود. نگین فیروزه نیشابور یکی از مرغوب ترین انواع نگین ها می ‌باشد که فروش بسیاری نیز دارد. این نگین به خوبی صیقل داده شده و به شکل های مختلف مربع، مستطیل و دایره ای و اشکال دیگر در ساخت بسیاری از جواهرات استفاده می ‌شود و جلای خاصی با طلا می ‌بخشد. از این نگین ها در انگشتر ها، گوشواره ها، دستبند ها و گردنبند های طلا استفاده زیادی می‌ شود.

نگین های فیروزه طرح های بسیار متنوعی دارند و همین باعث شده از این سنگ در ساخت جواهرات زیاد استفاده نمایند. این نگین رنگ های متنوعی نیز دارد. طیف رنگی سنگ های فیروزه از آبی کمرنگ تا سبز پررنگ می ‌باشد و جذابیت و درخشش خاصی دارد. این نگین ها همچنین دارای خواص درمانی نیز هستند. از زمان های گذشته سنگ فیروزه برای دفع انرژی منفی و جذب انرژی مثبت بسیار کاربرد داشته است. این نگین های همچنین باعث بهبود گردش خون در بدن نیز می ‌شوند. 

روش های تهیه نگین فیروزه صادراتی

روش های تهیه نگین فیروزه صادراتی روش های تهیه نگین فیروزه صادراتی بسیار متنوع هستند. ما در اینجا یکی از به صرفه ترین روش ها را به شما معرفی خواهیم کرد. همانطور که می‌دانید امروزه بیشتر افراد به دلیل مشغله های زیاد وقت خرید حضوری از فروشندگان یا تولید کنندگان را ندارند. به همین دلیل این تولید کنندگان راهی مناسب تر را پیش روی مشتریان خود قرار داده اند. آن ها محصولات خود را به صورت مستقیم در این سایت قرار داده اند و همه اطلاعات لازم درباره انواع نگین های فیروزه را در اختیار خریداران گذاشته اند. 

در این روش مشتریان به صورت اینترنتی محصول مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب تر انتخاب کرده و سفارش می ‌دهند. از جمله اطلاعات موجود نیز شامل نوع نگین ها، میزان کیفیت هر کدام از این محصولات، قیمت نگین های فیروزه، نحوه خرید و سفارش و اطلاعات تکمیلی دیگر می ‌باشد که کمک بسیاری به خریداران می ‌کند تا بتوانند هم از اصل بودن نگین ها مطلع شوند و هم بهترین نگین ها را خریداری کنند. این روش باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت مشتریان نیز خواهد شد. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم نگین فیروزه عجمی نیشابور

فیروزه از جمله نگین های بسیار با ارزش و پرطرفدار است که نیشابور یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید