گوهر ناب
خانه / تسبیح فیروزه / مرکز فروش تسبیح فیروزه شجری

مرکز فروش تسبیح فیروزه شجری

تسبیح فیروزه شجری یکی از زیبا ترین  نوع تسبیحات است و دلیل آن وجود سنگ های فیروزه می باشد، بهترین نوع فیروزه شجری مربوط به نیشابور می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی است. با مراجعه به مراکز فروش معتبر تسبیح فیروزه شجری در بازار های سراسر کشور می توان بهترین نوع این محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری نمود.مرکز فروش تسبیح فیروزه شجری

مقایسه سنگ فیروزه اصل و تقلبی

مقایسه سنگ فیروزه اصل و تقلبی با توجه به این که فیروزه یک نوع سنگ گران بها می باشد، افراد زیادی وجود دارند که سنگ های تقلبی را به جای سنگ های اصل وارد بازار های فروش می کنند، ما در این جا چند مورد را به شما ارائه می دهیم تا از طریق آن ها بتوایند سنگ های اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهید.

  • ساده ترین روش این است که سنگ را مدتی در جلوی آفتاب قرار دهید، اگر تغییر رنگی روی آن ایجاد نشد سنگ اصل می باشد.
  • سنگ های فیروزه تقلبی را می توان از روی سطح سختی آن تشخیص داد، به عنوان مثال با یک سوزن روی سطح سنگ بکشید اگر خراشی روی آن ایجاد شد تقلبی است و دلیل آن این است که از پلاستیک های آبی رنگ روی این سنگ ها استفاده می کنند.
  • رنگ نیز ملاک بسیار مناسبی می باشد، زیر سنگ را نگاه کنید اگر آبی یکدست نبود و خطوط سیاهی زیر آن قرار داشت، بدانید که سنگ اصل است.
  • هنگام خرید این نوع سنگ ها حتما به قیمت آن توجه کنید، قیمت این سنگ ها نسبت به دیگر محصولات زیاد است، پس اگر سنگ فیروزه را با قیمت بسیار کم به شما پیشنهاد دادند بدانید که سنگ تقلبی است.

تسبیح فیروزه نیشابوری را می توان از جواهرات فروشی های معتبر در سراسر کشور خریداری نمود.

صادرات تسبیح فیروزه شجری به عراق

صادرات تسبیح فیروزه شجری به عراق در نیشابور معادن بسیار زیادی وجود دارد که انواع سنگ فیروزه استخراج می شود، این سنگ های خام در آزمایشگاه ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته به سنگ های سخت و اصل تبدیل می شوند.

فیروزه انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها فیروزه شجری می باشد، دلیل نام گذاری این سنگ این است که خط هایی که روی آن وجود دارد شبیه شاخ و برگ درختان می باشد.

بعد از تولید سنگ اصل از آن ها در انواع انگشترها، تسبیح ها و وسایل دیگر استفاده می شود، زیبایی و کیفیت این قطعات به حدی بالا است که طرفداران زیادی در کشور های همسایه مانند عراق دارد.

شرکت های عرضه کننده تسبیح فیروزه اصل شجری را به نمایندگی های خود در عراق صادر می کنند و سپس در آن جا با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسانند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه کنندگان تسبیح فیروزه اصل نیشابور

تسبیح فیروزه اصل نیشابور که دارای جلوه بسیار زیبا و همچنین عارفانه می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید