گوهر ناب
خانه / تسبیح فیروزه / نمایندگی عرضه تسبیح فیروزه 33 دانه

نمایندگی عرضه تسبیح فیروزه 33 دانه

فیروزه سنگی است قیمتی که از معادن کشور استخراج می شود. این مصنوعات دارای رنگی تیره و روشن هستند و رنگ آنها بیشتر سبز و آبی و ترکیبی از آنها است. برخی نمونه ها ساده و برخی دیگر دارای رگه های ظریف هستند که با صیقل دادن آن ها را برای ساخت تسبیح آماده می کنند. نمایندگی با عرضه تسبیح فیروزه 33 دانه به بازار توانسته تا حد زیادی نیاز مصرف کنندگان را برطرف سازد. این تسبیح دارای شکل های متنوع بوده و طرفداران زیادی هم دارد. 

نمایندگی عرضه تسبیح فیروزه 33 دانه

درباره کارایی سنگ فیروزه چه می دانید؟

درباره کارایی سنگ فیروزه چه می دانید؟ تسبیح فیروزه دانه درشت جز زیباترین هنرها بوده که با صیقل و برش دادن سنگ های سخت فیروزه ساخته می شود. این مصنوعات سبز و آبی رنگ مصارف گسترده ای دارند و شما می توانید برای تزیین لوازم کوچک و بزرگ و همچنین زیورآلات از آنها استفاده کنید. ساخت تسبیح نمونه دیگری از این کاربردها است که امروزه فروش زیادی هم دارد. 

هنر فیروزه کوبی روی مس و همچنین مرصع کاری از دیگر مصارف این هنر به شمار می رود. خواص این سنگ بسیار بالا بوده و در زمان استفاده به راحتی آن را حس می کنید. رنگ این محصول شفاف و نیمه شفاف و مات است که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. 

از دیگر کارایی های این سنگ می توان به ساخت لوازم و صنایع دستی اساره کرد که زیبایی کار را دو چندان می کند. نگین بیشتر جواهرات را این سنگ تشکیل می دهد. 

شرکت بازرگانی تسبیح فیروزه 33 دانه

شرکت بازرگانی تسبیح فیروزه 33 دانه تسبیح فیروزه شجری جز با کیفیت ترین ها بوده که توسط شرکت بازرگانی به بازارهای داحلی و خارجی تزریق می شود. این مصنوعات دارای تنوع بالایی هستند که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. تنوع بالا در بازار نشان از گستردگی فعالیت تولیدی است که باعث فروش بیشتر محصولات می شود. کیفیت بالا و قیمت مناسب این تسبیح رقابت را برای خرید و فروش آن ها تشدید کرده است.

بازرگانی در بیشتر شهرهای کشور فعالیت می کند. این شرکت های بازرگانی در امر صادرات تسبیح به قیمت کارخانه نقش اساسی دارند. نرخی که کارخانه در فرآیند تولید مشخص می کند مناسب تر از بازار بوده به همین دلیل کشورهای خارجی بیشترین خرید را دارند.

در امر صادرات شرکت های بازرگانی نقش اساسی دارند که محصول را به بازارهای خارجی تزریق می کنند. برخی کشور ها خود توان و امکانات تولید را ندارند و مجبور هستند تا با واردات نیاز بازارهای خود را برطرف سازند. این شرکت اغلب محصول را به صورت عمده به فروش می رساند که در این صورت نرخ مناسب تری هم دارد که برای مشتری مقرون بصرفه است. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه کنندگان تسبیح فیروزه اصل نیشابور

تسبیح فیروزه اصل نیشابور که دارای جلوه بسیار زیبا و همچنین عارفانه می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید