گوهر ناب
خانه / نگین فیروزه / نمایندگی فروش نگین فیروزه عجمی

نمایندگی فروش نگین فیروزه عجمی

این مرکز به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر فیروزه نیشابور اقدام به فروش انواع فیروزه نیشابور اصل و شناسنامه دار با قیمت مناسب نموده است. همچنین لازم به ذکر است که صادرات انواع نگین فیروزه عجمی به کشور های عراق، ترکیه و … نیز صورت می گیرد. این مجموعه انواع نگین فیروزه دخترانه و پسرانه را به فروش می رساند. جهت اطلاع از مدل های مختلف و کسب مشاوره با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

نمایندگی فروش نگین فیروزه عجمی

همه چیز درباره نگین فیروزه

همه چیز درباره نگین فیروزه فیروزه از زمان های قدیم به عنوان سنگی قیمتی به شمار می رفت. این سنگ قیمتی که نماد سنگ آرزو ها است برای تولید انواع زیور آلات و وسایل زینتی مورد استفاده قرار می گیرد که برخی از موارد آن به شرح زیر است:

  • انگشتر
  • دستبند
  • گردنبند

این نگین آبی رنگ از جذابیت خاصی برخوردار بوده و به عنوان یک سنگ گران قیمت در سراسر جهان شناخته می شود. لازم به ذکر است که فیروزه می تواند در رنگ های دیگری همچون سبز و خاکستری نیز یافت شود. با ارزش ترین آن ها فیروزه آبی است که در این مرکز موجود می باشد. فیروزه مرغوب دارای ویژگی های خاصی است که آن را از سنگ های دیگر متمایز می کند. ابتدا باید بدانید که رنگ فیروزه اصل آبی سیر بوده و مقاومت و سختی آن بسیار بالا است. یک نگین فیروزه اصل نباید دارای نا خالصی و یا رنگ سبز باشد.

این سنگ زیبا خواص درمانی متعددی نیز دارد که از جمله آن می توان به تمدد اعصاب و آرامش درونی فرد اشاره نمود. توصیه می شود که در زمان مسافرت نگین فیروزه را با خود حمل کنید زیرا می تواند از شما به خوبی حمایت کند. همچنین فیروزه می تواند انواع بیماری ها نظیر مشکلات کلیه و کبد، بیماری های چشمی و روحی را درمان کند.

مزایا خرید عمده نگین فیروزه عجمی

مزایا خرید عمده نگین فیروزه عجمی این مرکز به عنوان نمایندگی فروش نگین فیروزه عمده فعالیت داشته و انواع نگین فیروزه درشت، متوسط و ریز را به فروش می رساند. مشتریان می توانند مدل های متنوع نگین فیروزه را به صورت مستقیم و عمده خریداری نمایند. مزایای خرید عمده و مستقیم شامل کاهش قیمت تمام شده و تهیه محصول در حجم بالا می باشد. امروزه بسیاری از مشتریان این دسته از محصولات قیمتی را به صورت عمده خریداری می کنند زیرا سود زیادی برای آن ها به همراه دارد. فروشندگان و نمایندگی های مرتبط نیز می توانند این سنگ را با قیمت مناسب و در حجم بالا از مجموعه ما خریداری کنند. شما با پرداخت مبلغ بسیار مناسبی می توانید تعدادی زیادی نگین فیروزه اصل و با کیفیت را تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه مستقیم نگین فیروزه عجمی نیشابور

فیروزه از جمله نگین های بسیار با ارزش و پرطرفدار است که نیشابور یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید