گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه مربعی / پخش انواع انگشتر فیروزه مربعی

پخش انواع انگشتر فیروزه مربعی

انگشتر فیروزه مربعی یکی از ایده هایی است که در ساخت انگشتر فیروزه پیاده می کنند. در این مطلب می خواهیم در مورد انواع انگشتر فیروزه، خرید و فروش و همچنین مدل های متنوع آن مطالبی را عنوان کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

پخش انواع انگشتر فیروزه مربعی

آنچه که درباره انگشتر فیروزه نمی دانستید

آنچه که درباره انگشتر فیروزه نمی دانستید از سنگ های معدنی مانند فیروزه و عقیق در زیورآلات استفاده های زیادی می شود. مثلا می توان انواع انگشتر مردانه و زنانه، انواع دستبند و گردنبند زنانه را با این سنگ های گران قیمت یافت.

فیروزه در دو نوع رگه دار یا شجری و صاف یا عجمی وجود دارد. از رهاورد های نیشابور میتوان فیروزه را نام برد. به دلیل این که معدن این سنگ در شهر نیشابور است، به نیشابور لقب فیروزه را نیز داده اند. به همین خاطر است که انگشتر فیروزه رگه دار نیشابور یکی از پرطرفدار ترین مدل انگشتر است.

سنگ فیروزه به خاطر خواص بی شمارش در جهان شهرت فراوانی دارد. از جمله خواص درمانی این سنگ ارزشمند می توان این موارد را نام برد:

  1. سنگ فیروزه باعث رفع مسمومیت ها می شود.
  2. سنگ فیروزه ضد ویروس و باکتری می باشد.
  3. سنگ فیروزه باعث تقویت چشم می شود.
  4. این سنگ در بهبود گردش خون بسیار موثر است.
  5. سنگ فیروزه در درمان بیماری های عصبی مفید است.
  6. فیروزه دارای خواص معنوی بی شماری می باشد.
  7. سنگ فیروزه بیماری های روحی و روانی را درمان می کند و اضطراب را دور می سازد.
  8. فیروزه برای گزش حشرات پادزهر مناسبی می باشد.
  9. سنگ فیروزه به عملکرد کبد کمک شایانی می کند.
  10. فیروزه در درمان درد های عضلانی و استخوانی بسیار نافع است

خرید مرغوب ترین انواع انگشتر فیروزه مربعی

خرید مرغوب ترین انواع انگشتر فیروزه مربعی انگشتر فیروزه مربعی دارای شکل و شمایل متنوعی می باشد که مربعی بودن آن یکی از ایده های ساخت نگین و رکاب انگشتر می باشد.

انگشتر فیروزه مربعی علاوه بر نمونه های مردانه، انواع انگشتر فیروزه شیک و جدید را نیز شامل می شود.

انگشتر فیروزه مربعی بنا بر سفارش مشتریان در اندازه های مختلفی ساخته می شود. این نوع انگشتر میزان تقاضای بالایی داشته و قیمت آن به عواملی همچون ابعاد فیروزه، نوع سنگ، میزان تراش خوردگی آن و … بستگی دارد.

می توان گفت بهترین و مرغوب ترین سنگ فیروزه موجود در کشور، سنگ فیروزه بزرگ است که مرغوبیت ساختاری بالا و ظاهر بسیار شیک و با دوامی دارد.

برای خرید این محصول می توانید به صورت غیر مستقیم و بدون واسطه اقدام کنید که هم با قیمت مناسبی خرید خود را انجام داده و هم این که در وقت خود صرفه جویی نمایید. کافی است به سایت ما سری بزنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید