گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه طلا / انگشتر فیروزه اصل زنانه طلا

انگشتر فیروزه اصل زنانه طلا

اصل بودن انگشتر های فیروزه زنانه که از رکاب طلا تشکیل شده اند شاید قیمت های بالایی را به همراه آورد اما مزیت قابل بیان در خصوص آن مربوط به خواص بی نظیر و ایجاد فرصت های سودآوری می باشد.
امروزه سنگ های معدنی از کاربردی ترین مواردی می باشد که در ساخت متنوع ترین زیور آلات از جمله انگشترهای فیروزه مورد استفاده قرار می گیرند و در این زمینه از جمله طرح های ارائه شده مربوط به انگشترهای فیروزه زنانه خواهد بود که امکان طراحی و ساخت آن ها با استفاده از رکاب انگشتر طلا و یا نقره وجود دارد.
در کشور ما نیشابور به عنوان معدن اصلی در جهت برداشت و اکتشاف زیباترین سنگ های فیروزه می باشد که با ارائه تراش های مناسب برروی آن ها، شاهد این مسئله هستیم که از سنگ های فیروزه مذکور می توان جدیدترین و شیک ترین مدل انگشترهای فیروزه زنانه و یا مردانه را طراحی نمود.

انگشتر فیروزه

سفارش انگشتر فیروزه شجری

یکی از انواع انگشترهای فیروزه مربوط به سنگ های شجری می باشد که طرح های موجود برروی این سنگ ها از جمله عواملی خواهد بود که به زیباتر شدن هر چه بیشتر این سنگ ها کمک می نماید و در عین حال از دیگر موارد قابل معرفی در خصوص انگشترهای فیروزه، مربوط به سنگ های عجمی می باشد که رنگ یکدست و ساده ای را دارند.
به طور کلی تمامی این انگشترهای فیروزه مردانه و زنانه با جدیدترین و شیک ترین مدل ها از طریق این سایت قابل سفارش و ساخت خواهد بود که مشتریان امکان سفارش خود به صورت تک و یا عمده را در کمترین زمان دارند.
از طرفی انگشترهای آماده دست ساز نیز از دیگر مواردی می باشد که مشتریان فرصت لازم برای سفارشات این مدل انگشترهای فیروزه جدید و کاربردی را نیز خواهند داشت که از طریق این سایت، موقعیت لازم برای سفارشات فراهم شده است.
منبع: فروشگاه زیورآلات ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

سازنده انگشتر فیروزه

سازنده انگشتر فیروزه طلا مخصوص خانم ها

اغلب شرکت های سازنده انگشتر فیروزه به منظور طراحی انگشتر خانم ها از طلا بهره …

دیدگاهتان را بنویسید