گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه نیشابوری / انگشتر فیروزه اصل نیشابور مردانه

انگشتر فیروزه اصل نیشابور مردانه

انگشتر فیروزه نیشابور، از اصل ترین کارهایی می باشد که در نمونه های مردانه و زنانه قابل طراحی بوده و فروشگاه های زیورآلات، فرصت خرید عمده را دارد.
یکی از پرخاصیت ترین انگشترهای مردانه، می توان به انگشترهای فیروزه اشاره نمود و نیشابور به عنوان یکی از بهترین معادنی می باشد که همه ساله حجم قابل توجهی از سنگ فیروزه اصل را روانه بازار می نماید و به نوبه خود از جمله حوزه هایی می باشد که بیشترین سودآوری را به همراه دارد.
از اصلی ترین کاربردهای سنگ فیروزه اصل، می توان به ساخت انواع انگشترهای زنانه و مردانه اشاره نمود که می توان رکاب انگشترهای مورد نظر را با استفاده از طلا، نقره و یا استیل طراحی نمود و هر کدام نیز خواص و قیمت های مخصوص به خود را خواهند داشت.

انگشتر فیروزه

صادرات انگشتر فیروزه اصل

اصل بودن سنگ فیروزه مورد استفاده در ساخت انگشترهای نقره و طلا می تواند منجر به آن شود که یک بازار تجاری خوب و پرسود در جهت صادرات نیز فراهم شود و در همین خصوص نیاز به همکاری با مرکز سازنده انگشترهای فیروزه اصل و به همراه طرح های جدید می باشد.
با توجه به اینکه در ساخت انگشترهای طلا و نقره فیروزه می توان از هنر دست نیز استفاده نمود، در نتیجه شاهد ارائه متنوع ترین قیمت های خرید عمده و تکی برای انگشترهای فیروزه هستیم که موقعیت لازم در راستای سفارشات خرید انگشتر برای مشتریان با اهداف تجاری مختلف فراهم شده است.
یکی از دیگر شاخصه های قابل بررسی در انتخاب انگشتر فیروزه نیشابور، می توان به نوع سنگ فیروزه های عجمی و یا شجری اشاره نمود که ترکیبات معدنی موجود در آن می تواند به تغییر رنگ و همچنین طرح های روی آن نیز کمک نماید.
منبع: فروشگاه زیورآلات ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

توزیع کنندگان انگشتر فیروزه نیشابور

انگشتر فیروزه نیشابور با تمام زیبایی های که دارد طرفداران زیادی را از ان خود …

دیدگاهتان را بنویسید