گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه بدل / انگشتر فیروزه بدل ارزان قیمت

انگشتر فیروزه بدل ارزان قیمت

با توجه به خواص انگشتر های فیروزه، امکان ساخت نمونه های ارزان قیمت از جنس رکاب بدل وجود دارد که می توان جدیدترین مدل ها را پیشنهاد نمود.
یکی از انواع ایده های پیاده شده در ساخت انگشترهای دخترانه و پسرانه، مربوط به انگشترهای فیروزه بدل می باشد که هزینه های پایین تری در ساخت آن ها مورد نیاز بوده و از طرفی از دیگر مزیت های آن می توان به امکان بهره مندی از خواص انگشترهای فیروزه برای تمامی قشرها می باشد.
استفاده از استیل به عنوان یکی از متریال و آلیاژهای قابل مصرف برای طراحی و ساخت رکاب انگشترهای فیروزه می باشد و با توجه به اینکه استیل هم دارای رنگ ثابت و مقاوم در برابر آب و رطوبت می باشد، از همین رو می توان بیشترین طول عمر را از این انگشترهای فیروزه مردانه و زنانه نیز انتظار داشت.


ساخت انگشتر فیروزه ارزان
به منظور کاهش هزینه های تمام شده در ساخت انگشترهای فیروزه و ارائه انگشترهایی شیک و ارزان قیمت، امروزه شاهد این مسئله هستیم که آلیاژهای به کار رفته در ساخت آن نیز می تواند از جنس برنج و دیگر متریال نیز باشد.
در همین خصوص با ساخت زیباترین و شیک ترین مدل انگشترهای مردانه و زنانه با سنگ های فیروزه، شاهد این مسئله هستیم که مشتریان فعال در فروشگاه های زیورآلات، برای خرید عمده خود می توانند با دریافت کمترین قیمت های ممکن، اقدام به ارائه سفارشات خود نمایند.
در ساخت این انگشترهای فیروزه بدل با توجه به اینکه هزینه های کمتری در نظر گرفته می شود، شاهد تنوع کمتری نیز هستیم و طول عمر آن ها نیز پایین تر می باشد اما می توان با نگهداری درست و مراقبت های لازم، مدت زمان قابل استفاده را افزایش داد.
منبع: فروشگاه زیورآلات ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

رکاب انگشتر فیروزه

خرید آنلاین انگشتر فیروزه بدل

برای داشتن یک انگشتر فیروزه بدل که سنگ آن از کیفیت خوبی مشابه با نمونه …

دیدگاهتان را بنویسید