گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه نیشابوری / انگشتر فیروزه مردانه نیشابوری صاف

انگشتر فیروزه مردانه نیشابوری صاف

استفاده از سنگ فیروزه نیشابوری صاف در ساخت انگشتر های مردانه، چه تاثیری برروی میزان فروش آن دارد؟
یکی از پرخاصیت ترین سنگ های معدنی زینتی که از آن برای ساخت جدیدترین مدل زیورآلات می توان استفاده نمود مربوط به سنگ فیروزه نیشابور می باشد که یک موقعیت اقتصادی سودآور را نیز ایجاد نموده است و با توجه به اینکه مواد معدنی موجود در سنگ فیروزه برروی رنگ و همچنین ظاهر آن تاثیر می گذارد، امروزه شاهد استخراج انواع سنگ های فیروزه نیشابوری هستیم.
اما مهم ترین زیورآلاتی که با استفاده از فیروزه می توان طراحی نمود مربوط به انگشتر فیروزه مردانه و زنانه می باشد که در این زمینه انگشتر فیروزه صاف به عنوان یکی از طرح های پر فروش در بازار خواهد بود.

انگشتر فیروزه

سفارش انگشتر فیروزه نقره

در ساخت انگشترهای مردانه و زنانه با انواع سنگ هایی همچون فیروزه، این امکان وجود دارد که بتوان از آلیاژهای نقره و طلا و … استفاده نمود و هر یک برروی قیمت تمام شده انگشترهای زینتی کمک می نماید.
امروزه هنرمندان ایرانی در جهت طراحی انگشتر نقره مردانه و زنانه توانسته اند اقدام به ساخت انگشترهای دست ساز و یا ماشینی نمایند که هر کدام از آن ها به نوبه خود دارای ویژگی هایی خواهند بود که از سوی مشتریان مورد توجه قرار می گیرد.
با توجه به نیاز مشتریان در مسیر خرید انگشتر فیروزه نقره، موقعیت ایجاد شده در این سایت می تواند فرصت مناسبی برای سفارشات انواع مدل انگشترهای جدید باشد ضمن آنکه عرضه کننده انواع طرح های جدید و به روز نیز هستیم تا همواره پیشنهاداتی مدرن را در جهت سفارش انگشتر مردانه نقره ارائه نماییم.
منبع: فروشگاه زیورآلات ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

توزیع کنندگان انگشتر فیروزه نیشابور

انگشتر فیروزه نیشابور با تمام زیبایی های که دارد طرفداران زیادی را از ان خود …

دیدگاهتان را بنویسید