گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه عجمی / برترین فروشنده انگشتر فیروزه عجمی

برترین فروشنده انگشتر فیروزه عجمی

از مهم ترین دلایلی که ما را در خرید یک انگشتر ترغیب می کند، نگین آن است. انگشتر فیروزه عجمی یکی از ده ها انگشتری است که در بازارهای ایران یافت می شود و می توان گفت که ایران برترین فروشنده انگشتر فیروزه عجمی در دنیا شناخته می شود که این محصولات گرانبها و ارزشمند را از دل معادن نیشابور استخراج می کند.

برترین فروشنده انگشتر فیروزه عجمی

انگشتر فیروزه چه تأثیری بر روی بدن دارد؟

انگشتر فیروزه چه تأثیری بر روی بدن دارد؟ رکاب انگشتر فیروزه نیشابوری می تواند با نقره، طلا و یا تیتانیوم ساخته شده باشد که هنرمندان بر روی آن عمل قلم زنی انجام می دهند تا ارزش آن دو چندان شود. از ایام گذشته معتقد بودند که فیروزه بر روی بدن تاثیراتی دارد و این اتفاق زمانی خواهد افتاد که برای ساخت انگشتر، از فیروزه طبیعی استفاده شده باشد. در این صورت فیروزه می تواند خواصی بر روی بدن صاحب انگشتر داشته باشد که به برخی از آنها می پردازیم‌.

انگشتر فیروزه سبز چه تاثیری بر روی بدن دارد؟

  • تقویت چشم ها
  • گردش خون منظم
  • درمان افسردگی و اضطراب
  • دفع نیروهای منفی
  • محافظت از فرد دارنده

موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از خواص انگشتر فیروزه است و احادیث بسیاری از پیامبران و امامان وجود دارد که بر نگهداری انواع انگشتر فیروزه تاکید داشته اند. فیروزه می تواند در محصولاتی مانند: گردنبند، انگشتر و همچنین گوشواره مورد استفاده قرار گیرد و خواص آن زمانی تاثیر خود را نشان خواهد داد که برای ساخت محصول از فیروزه کاملا طبیعی استفاده شده باشد.

ایران از کشورهایی است که فیروزه را به صورت کاملا طبیعی از دل معادن شهرهایی مانند مشهد و نیشابور، استخراج کرده و پس از گذشت مراحلی نسبت به صیقل دادن آن اقدام می کنند. پس از گذشت این مرحله، و به دست آوردن فیروزه های اصیل ایرانی، اقدام به توزیع آن ها در داخل و خارج از کشور خواهند کرد.
ترکیه و عراق دو کشوری هستند که بیشترین صادرات فیروزه از آنها انجام می شود.

بهترین سازندگان انگشتر فیروزه عجمی

بهترین سازندگان انگشتر فیروزه عجمی انگشتر فیروزه عجمی، از کمیاب ترین و نایاب ترین محصولات می باشد که می توان گفت ایران تنها سازنده آن است. در فیروزه این انگشتر هیچگونه ناخالصی ای وجود ندارد و بخاطر کمیاب بودن آن، جزو یکی از گرانقیمت ترین سنگ ها شناخته می شود. در ایران سازندگان زیادی برای این محصولات وجود دارد که نگین فیروزه را با ابعاد و اندازه های مختلف، بر روی انگشتر قرار می دهند.

نگین های انگشتر می توانید به صورت اشکال مختلفی ساخته شود. مانند: بیضی، دایره، مربعی، مستطیلی و چهار گوش. هر چقدر اندازه نگین فیروزه بزرگ تر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر خواهد رفت و در میان این سنگ های ارزشمند، برخی دارای رنگ آبی روشن تر و برخی دیگر با رنگ آبی سیر می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین انگشتر فیروزه عجمی

خرید اینترنتی بهترین انگشتر فیروزه عجمی

خرید اینترنتی بهترین انگشتر فیروزه عجمی امروزه از طریق سایت های تخصصی و حرفه ای …

دیدگاهتان را بنویسید