گوهر ناب
خانه / ظروف فیروزه / ظرف فیروزه کوبی / بررسی قیمت ظرف فیروزه کوبی

بررسی قیمت ظرف فیروزه کوبی

فیروزه کوبی جز هنرهای اصیل و ماندگار نزد ایرانیان است که در آن صنایع دستی زیبایی ساخته می شود. ظرف فیروزه کوبی شده بیشتر از جنس مس بوده که سنگ های فیروزه با ظرافت بالا روی آن قرار می گیرند. این محصول بسیار براق و درخشان است و در سایز و مدل های مختلف به بازار عرضه می شود. قیمت این ظروف متفاوت بوده و بر اساس کیفیت و سایز و مدل آنها مشخص می شود. هر چه سایز بزرگتر باشد قیمت بیشتری دارد. 

بررسی قیمت ظرف فیروزه کوبی

خواص سنگ فیروزه در روایات

خواص سنگ فیروزه در روایات ظرف فیروزه کوبی اصل دارای سطح کیفی بالا بوده و از سنگ هایی زیبا و درخشان و اصل تشکیل شده است. خواص این سنگ در روایات زیاد آمده به همین دلیل امروزه برای ساخت زیورآلات و جواهرات و لوازم تزیینی به وفور استفاده می شود. از جمله این خواص می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • برای تقویت چشم و درمان بیماری های چشمی فیروزه را روی چشم بگذارید و یا به آن نگاه کنید.
  • برای درمان بیماری های شکمی درقدیم فیروزه را به صورت پودر در آورده و به شکل خوراکی مصرف می کردند.
  • فیروزه افسردگی های روحی و روانی را نیز درمان می کند و برای آرام کردن بیماران عصبی مؤثر است و اضطراب را از بیماران دور می کند.
  • این سنگ برای اصلاح گردش خون موثر است و قلب و عروق را هم تقویت می کند.
  • از خواص درمانی فیروزه برای گزش حشرات استفاده می شود و به عنوان مادرزهر عمل می کند.
  • سنگ فیروزه به عوارض عملکرد های نادرست کبد و غده های بدن کمک می کند.

شرکت توزیع ظرف فیروزه کوبی

شرکت توزیع ظرف فیروزه کوبی این شرکت با توزیع ظرف فیروزه کوبی نیشابور در بازارهای داخلی و خارجی توانسته علاقه مندان زیادی را به این هنر زیبا جذب کند. نمایندگی پخش با ارائه محصولات با کیفیت و مرغوبیت بالا در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. او به صورت مستقیم با واحدهای تولیدی در ارتباط بوده و محصول مورد نظر را با قیمت واقعی به دست مصرف کننده می رساند.

ارتباط مستقیم به معنای حذف واسطه و دلال و سایر هزینه های اضافی از قیمت نهایی محصول می شود. پخش با قیمت های مناسب صورت می گیرد. همچنین این واحد برای جذب مشتری و افزایش فروش محصولات خود از تخفیفات و خدمات ویژه ای استفاده می کند. 

او همواره به دنبال کسب رضایت مشتریان خود می باشند زیرا رضایت مشتری از جمله عواملی است که بر میزان فروش یک محصول تاثیر بسزایی دارد. معمولا کارخانه با مراجع پخش همکاری می کند تا دسترسی مشتریان به محصولات خواسته شده آسان تر گردد. این امر باعث شده تا بازار خرید و فروش رونق زیادی پیدا کند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ظروف فیروزه ای دکوری

نمایندگی فروش ظروف فیروزه ای دکوری

ظروف فیروزه ای دکوری از جمله زیباترین و شیک ترین انواع تولیداتی ست که در …

دیدگاهتان را بنویسید