گوهر ناب
خانه / دسته‌بندی نشده / خواص فیزیکی انگشتر سنگ فیروزه

خواص فیزیکی انگشتر سنگ فیروزه

از بزرگترین خواص انگشتر سنگ فیروزه این است که بیش از صد هزار رنگ آبی و سبز دارد.
هرگز دو عدد سنگ سنگ فیروزه از نظر نوع و رنگ مثل هم وجود ندارد و مثل اثر انگشت می باشد. سنگ فیروزه زنده می باشد. و مثل انسان از اکسیژن هوا استفاده می کند.

مواد تشکیل دهنده فیروزه آلومینیم، مس، منگنز، اکسید آهن و آب می باشد. از نظر نوع ارزش در کشورهای آسیایی همچون کشورهای پاکستان- افغانستان- هندوستان به نام سنگ مهر و محبت شناخته می شود. و در کشورهای عربی (اطراف خلیج فارس) عزیز ترین چیزی است که با پول شاه مقیاس نمی شود . از قدیم الایام سنگ فیروزه به عنوان سنگ چشم زخم نیز مطرح بوده است.

از نظر مردم سوئد افراد می توانند در محیط خود دیدگاه اشخاص مقابل خود را بسنجند به این طریق که شخصی پیدا می شود و به شخصی که از سنگ فیروزه استفاده می کند می گوید چقدر سنگ زشتی؟ چرا بهتر ازآن را نخریدی؟ و شخص دیگر می گوید چقدر سنگ زیبایی نامش چیست؟ و خواص سنگ فیروزه چیست.

فیروزه در مقابل سه چیز عکس العمل نشان می دهد که هرگز نباید با آنها تماس پیدا کند. روغن، کرم، ادکلن.

در کشور سوئد برای تشخیص میزان خلوص سنگ فیروزه آزمایش کوچکی انجام داده اند. سنگ فیروزه را در داخل یک گلدان قرار داده و از ماسه کنار دریا یا ماسه رودخانه گلدان را پر کرده و سنگ را در دل آن قرار داده و به مدت دو هفته در طول روز به آن مانند یک گل آب می دهند و اگر سنگ فیروزه اصیل نیشابوری باشد باید به حالت اولیه خود برگردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

زیورآلات فیروزه ایرانی

نمایندگی پخش زیورآلات فیروزه ایرانی

زیورآلات فیروزه ایرانی را که تولید کننده های تخصصی در شهرهایی مانند نیشابور و مشهد …

دیدگاهتان را بنویسید